Κλείσιμο

ΥΠΕΞ: Εξυπηρέτηση από τον εικονικό βοηθό σε 19 γλώσσες, στις ελληνικές προξενικές αρχές

Στόχος της υπηρεσίας εικονικής υποβοήθησης είναι η βελτίωση και η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών των ελληνικών προξενικών αρχών, τόσο για τους Έλληνες πολίτες που κατοικούν ή βρίσκονται στο εξωτερικό όσο και για τους αλλοδαπούς.

Συνολικά σε 19 γλώσσες λειτουργεί ο εικονικός βοηθός γαι το ευρύ κοινό στις προξενικές αρχές. «Ένας εικονικός βοηθός, με χρήση τεχνητής νοημοσύνης, απαντά στις ερωτήσεις σου και σε καθοδηγεί 24/7, 365 μέρες τον χρόνο, από οποιαδήποτε συσκευή, μέσω των ιστοτόπων των Προξενικών Αρχών, του Facebook Messenger και του Viber, συνομιλώντας μαζί σου σε 19 γλώσσες» επισημαίνει το υπουργείο Εξωτερικών σε σημερινή ανάρτησή του σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ταυτόχρονα με την ανάρτηση σχετικού βίντεο στο κανάλι του στο youtube:

«Το υπουργείο Εξωτερικών εκσυγχρονίζεται και πρωτοπορεί με νέες ψηφιακές υπηρεσίες μέσω των προξενικών αρχών» υπογραμμίζεται στην αρχή της ανάρτησης.

Στόχος της υπηρεσίας εικονικής υποβοήθησης είναι η βελτίωση και η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών των ελληνικών προξενικών αρχών, τόσο για τους Έλληνες πολίτες που κατοικούν ή βρίσκονται στο εξωτερικό όσο και για τους αλλοδαπούς, χωρίς να χρειάζεται η αυτοπρόσωπη παρουσία τους στις προξενικές αρχές, για πολλές από τις προξενικές υπηρεσίες.

Ο εικονικός βοηθός έχει τον ρόλο του «ψηφιακού υπαλλήλου» και αλληλοεπιδρά με τον χρήστη, καταλαβαίνοντας και απαντώντας στις ερωτήσεις που τίθενται σε γραπτή γλώσσα, μέσω ψηφιακού καναλιού (Website Προξενικής Αρχής, Facebook Messenger ή Viber). Επίσης, προτείνει στον συναλλασσόμενο τις ενέργειες που πρέπει να κάνει, ανάλογα με την ερώτηση, σχετικά με κάθε προξενική υπηρεσία.

Οι γλώσσες στις οποίες λειτουργεί ο Virtual Assistant είναι: ελληνικά, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ισπανικά, αλβανικά, αραβικά, βουλγαρικά, ιαπωνικά, ιταλικά, κινεζικά, ολλανδικά, πολωνικά, πορτογαλικά, ρουμανικά, ρωσικά, σερβικά, σουηδικά, τουρκικά.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ