Οι φοιτητές διοχετεύουν τη δημιουργική τους σκέψη στα τουβλάκια LEGO. Για παράδειγμα, ένα μίνι αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί από πράσινα τουβλάκια αντιπροσωπεύει τα νέα ενεργειακά οχήματα, και μια κυρία που φορά ένα λαμπερό διαμάντι και οδηγεί το αυτοκίνητο σημαίνει ότι οι καταναλωτές στους οποίους στοχεύει το εμπορικό σήμα είναι ευκατάστατες γυναίκες.
«Αποκτώ βαθύτερη αντίληψη χτίζοντας μοντέλα LEGO ενώ και το να μοιράζεσαι ιδέες με άλλους μπορεί να γεννήσει ακόμα περισσότερες ιδέες», η φοιτήτρια Τζιανγκ Τζισιάο.
Σύμφωνα με τον καθηγητή Σι Γινγκτζίε, το μάθημα δεν είναι ένα απλό παιχνίδι με τουβλάκια αλλά ένα πολυεπίπεδο σύστημα μελέτης που ενσωματώνει τα LEGO και την πολυσύνθετη οργάνωση βασικών στοιχείων. «Είναι ενδιαφέρον για τους φοιτητές διότι μπορούν να ερευνήσουν το θέμα ενώ ‘παίζουν’.
Το μάθημα μπορεί να καλλιεργήσει την καινοτόμα σκέψη των φοιτητών, την αυτοέκφραση, τις διαπροσωπικές δεξιότητες και την ομαδική εργασία», δήλωσε ο Σι.
Το μάθημα LEGO εισήχθη στο πανεπιστήμιο από τον Σι Λιανγκσίνγκ, τον πρύτανη της Σχολής Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας Σουανχουάι. Δήλωσε ότι το μάθημα θα εφαρμοστεί στο μέλλον στα μαθήματα πολιτικών επιστημών, μηχανολογίας και αρχιτεκτονικής.
Εκτός από τους φοιτητές, πρόσβαση στο μάθημα έχουν δάσκαλοι, μαθητές σχολείων καθώς και στελέχη επιχειρήσεων.
Η LEGO έχει γνωρίζει τεράστια επιτυχία στην χώρα από τότε που μπήκε στην κινεζική αγορά εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες. Το 2018, στην εγχώρια αγορά καταγράφηκε υψηλή διψήφια αύξηση εσόδων καθώς ο δανέζικος κολοσσός παιχνιδιών επέκτεινε τις δραστηριότητές του σε περισσότερες πόλεις καθώς και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.