Όπως ανέφερε η Δήμητρα Γώγογλου, μέλος της νικήτριας ομάδας, η εικονική περιήγηση υπάρχει σε πολλά μουσεία του εξωτερικού, αλλά ακόμη δεν έχει εφαρμοστεί στην Ελλάδα.
Η δεύτερη ομάδα που βραβεύτηκε ήταν η "Envy software", η οποία, όπως δήλωσε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ το μέλος της, Βασίλης Καραβασίλης, ήρθε από την Πάτρα και έφτιαξε ένα παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού επαυξημένης πραγματικότητας για τους μικρούς επισκέπτες των μουσείων και αρχαιολογικών χώρων.
Το τρίτο βραβείο δόθηκε στην εφαρμογή του ΕΚΕΤΑ με την οποία, όπως περιέγραψε ο ερευνητής, Δημήτρης Βερβερίδης, παλιά κινητά ή τάμπλετ μπορούν να μετατραπούν σε ψηφιακές ταμπέλες. Πρόκειται για μια έτοιμη και ολοκληρωμένη εφαρμογή, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους ίδιους τους αρχαιολόγους να ανεβάζουν απευθείας δεδομένα και να εμπλουτίζουν το περιεχόμενο μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας helios vr, εξήγησε ο κ.Βερβερίδης.
Ο διαγωνισμός καινοτομίας έγινε με στόχο την ανάπτυξη εφαρμογών για τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών στους χώρους πολιτισμού. Όπως ανέφερε η πρόεδρος του ΤΑΠ, Αθηνά Χατζηπέτρου, συμμετείχαν 21 ομάδες (150 άτομα συνολικά) από διάφορα μέρη της Ελλάδας. Οι ιδέες ήταν όλες εξαιρετικές. Και όπως αναφέραμε, η εκδήλωση αυτή δεν είναι πυροτέχνημα. Θα συνεχιστεί με μια δεύτερη εκδήλωση στην Αθήνα και θα προσπαθήσουμε να σχεδιάσουμε τα επόμενα βήματα για να παρέχουμε ένα πλαίσιο σε αυτές τις ομάδες που θα δώσει την ίδια δυναμική, τόνισε.
Οι ομάδες δούλεψαν έχοντας καθοδήγηση από 15 μέντορες, ενώ στη διάρκεια της προετοιμασίας η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, έδωσε το παρών και συνομίλησε με τους συμμετέχοντες. Για τον διαγωνισμό έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με την επίσκεψή του στο αρχαιολογικό μουσείο, την πρώτη μέρα της διοργάνωσης, το Σάββατο.
Πηγή: Πηγή: ΑΜΠΕ
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.