Οποιος επιθυμεί θα μπορεί να εντοπίζει πληροφορίες που αφορούν στα μέλη τα οποία δεν ανήκουν στις επαφές του χρήστη που πραγματοποιεί την αναζήτηση. Έτσι, πληκτρολογώντας κανείς προτάσεις όπως «σέρφερς που διαμένουν στο Παγκράτι...» ή «Ξανθές δίμετρες με διδακτορικό» να εμφανίζεται στην οθόνη του μία λίστα με τις πιο συναφείς πληροφορίες.
Στη διάρκεια της παρουσίασης ο Zuckerberg επέμεινε στη διαφορετικότητα του «Graph Search» από τις υπόλοιπες συμβατικές μηχανές αναζήτησης. Πρώτον, επειδή οι παραδοσιακές μηχανές αναζήτησης επεξεργάζονται ως επί το πλείστον «λέξεις-κλειδιά», προβάλλοντας τις ιστοσελίδες που τις περιέχουν, ενώ αντίθετα το «Graph Search» αντιλαμβάνεται ολόκληρες προτάσεις. Κατά δεύτερον, και κυριότερο, επειδή το «Graph Search» δεν αντλεί τις πληροφορίες του από το ίντερνετ, αλλά αποκλειστικά από το Facebook.
Το Facebook ποντάρει στην επιτυχία του «Graph Search» βασιζόμενο στο τεράστιο όγκο περιεχομένου που έχει «ανεβάσει» το 1 δισεκατομμύριο των χρηστών του (μόνο οι φωτογραφίες ξεπερνούν τα 240 δισεκατομμύρια). Επίσης, βασίζεται στις διασυνδέσεις που έχουν δημιουργηθεί –και οι οποίες φτάνουν το 1 τρισεκατομμύριο– καθώς οι χρήστες μοιράζονται μεταξύ τους αυτό το περιεχόμενο ή δηλώνουν τι τους αρέσει.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.