Σημειώνεται ότι με το κυβερνητικό μέτρο ο στόλος των ελληνικών ταξί θα είναι ο γηραιότερος στην Ευρώπη.
Δεδομένου, ωστόσο, ότι τα ταξί και ΙΧ μεγάλης ηλικίας επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα, με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος, ο κ. Μαυραγάνης ανακοίνωσε ότι το υπουργείο επεξεργάζεται το ενδεχόμενο της ταυτόχρονης αυστηροποίηση του πλαισίου για τους ελέγχους ΚΤΕΟ, όπου ελέγχεται τόσο η καθαρότητα του κινητήρα όσο και το όριο εκπομπών, διασφαλίζοντας ότι το εκάστοτε αυτοκίνητο μετά τον έλεγχο δεν αφήνει αρνητικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
«Επειδή πράγματι συχνά είτε ταξί είτε ΙΧ αποφεύγουν τον έλεγχο ΚΤΕΟ πρέπει να αυστηροποιήσουμε το πλαίσιο. Για παράδειγμα μια σκέψη είναι να μην μπορεί να ασφαλιστεί αν δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ ή η αύξηση του προστίμου από την Τροχαία. Θα ήταν σκληρό όμως αν πηγαίναμε εντός της κρίσης και λέγαμε σωρευτικά “αλλάξτε οχήματα αν έχουν περάσει την ηλικία”. Άρα μέχρι το 2020 πρέπει να είμαστε ανεκτικοί σε αυτό, αλλά να δώσουμε έμφαση στον έλεγχο ΚΤΕΟ», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μαυραγάνης από τη Βουλή.
Να αναλάβει σύντομα τις απαραίτητες πρωτοβουλίες κάλεσε τον υφυπουργό και την κυβέρνηση ο Σπύρος Λυκούδης από το Ποτάμι, που είχε καταθέσει τη σχετική ερώτηση, τονίζοντας ότι δεν πρέπει να αντιμετωπιστεί το θέμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από τα «ηλικιωμένα» ταξί με ελαφρότητα επειδή η κυβέρνηση έχει τώρα πολλά στην «καμπούρα» της.
Πηγή: Ναντίν Χαρδαλιά - skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.