Ερευνητές του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια συγκρότησαν ομάδα 400 παιδιών, ηλικίας μεταξύ εννέα και 11 ετών, και τους ανέθεσαν είτε να εκτελούν τρεις καλές πράξεις την εβδομάδα είτε – ως ομάδα ελέγχου – να επισκέπτονται διαφορετικούς χώρους στους οποίους είχε πραγματοποιηθεί μια καλή πράξη (όπως καθάρισμα, ανακαίνιση χώρου κτλ.)
Οι καλές πράξεις που έπρεπε να εκτελούν οι μαθητές δεν απευθύνονταν αναγκαστικά μόνο σε συμμαθητές τους, μπορούσαν να συμβάλλουν και σε δουλειές του σπιτιού, «μέχρι και μία αγκαλιά στην κουρασμένη τους μητέρα μετρούσε», εξηγεί ένας από τους επιστήμονες.
Τα αποτελέσματα έπειτα από τέσσερις εβδομάδες παρακολούθησης των παιδιών ήταν θεαματικά. Οι ικανότητες κοινωνικοποίησής τους αυξήθηκαν, δημιουργήθηκε ένα πιο ομαδικό πνεύμα μέσα στις τάξεις των σχολείων, ενώ δεν σημειώθηκε ούτε ένας τσακωμός μεταξύ τους.
Διαβάστε ΕΔΩ (στα αγγλικά) ολόκληρη την έρευνα
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.