Η γειτονική χώρα ανέγραφε στην πρόσοψη του περιπτέρου της τα εμπορικά συνθήματα «Μακεδονία ο επόμενος προορισμός σας» και «Διαχρονική Μακεδονία» στα αγγλικά. Με μικρότερα γράμματα αναφερόταν «Οργανισμός Τουρισμού της Βόρειας Μακεδονίας».
Η υπόθεση προκάλεσε την παρέμβαση της ελληνικής πρεσβείας, με συνέπεια να αφαιρεθεί το προβληματικό υλικό.
Σημειώνεται πως οι γερμανοί διοργανωτές εξ αρχής ανέφεραν την γειτονική χώρα ως Βόρεια Μακεδονία (Republic Nordmazedonien) στην ιστοσελίδα της έκθεσης.
Το πριν και το μετά
«Δεν γνωρίζουμε μέχρι πότε έχουν προθεσμία οι Σκοπιανοί να αλλάξουν το όνομα της χώρας τους σε Βόρεια Μακεδονία ή αν αυτή έχει παρέλθει, στη μεγάλη τουριστική έκθεση του Βερολίνου ωστόσο, παρουσιάζονται ως σκέτο Macedonia.
Αντίθετα οι Γερμανοί διοργανωτές την αναφέρουν στις σημάνσεις τους ως Βόρεια Μακεδονία. Την ίδια ώρα στο ελληνικό περίπτερο, υπάρχουν σταντ με τρεις Μακεδονίες.
Την Ανατολική, την Κεντρική και την Δυτική. Είναι αμφίβολο αν οι ξένοι καταλαβαίνουν τι είναι τελικά η Μακεδονία».
Με δήλωσή του λίγο αργότερα απαντώντας σε σχετική ερώτηση της ιστοσελίδας Ethnos.gr ο κυβερνητικός εκπρόσωπος της Βόρειας Μακεδονίας, Μίλε Μποσνιάκοφσκι, απέδωσε τις προβληματικές αναφορές στο περίπτερο της χώρας του στη διεθνή τουριστική έκθεση του Βερολίνου σε «ακούσιο τεχνικό λάθος».
«Η κυβέρνησή μας" τόνισε "είναι αφοσιωμένη στην πλήρη εφαρμογή της Συμφωνίας των Πρεσπών σε όλους τους τομείς, συμπεριλαμβανομένων φυσικά και όσων αφορούν στον κλάδο του τουρισμού.
«Επρόκειτο για ένα ακούσιο τεχνικό λάθος το οποίο διορθώθηκε άμεσα», κατέληξε ο κ. Μποσνιάκοφσκι.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.