Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας αποφάσισε να κυρώσει τον σχετικό διαγωνισμό, συνολικού προϋπολογισμού 457.000 €, χωρίς ΦΠΑ.
Ο διαγωνισμός διεξήχθη με μεγάλη καθυστέρηση, παρά το γεγονός πως η σύνδεση των θυρών εισόδου εξόδου του ηλεκτρονικού εισιτηρίου με το σύστημα πυρασφάλειας των σταθμών, αποτελούσε ένα από τα βασικά ζητήματα σε εκκρεμότητα προκειμένου να τεθεί σε εφαρμογή το ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς που έχουν άριστη γνώση του έργου, οι πύλες στο μετρό δεν πρόκειται να κλείσουν πριν το Νοέμβριο, γεγονός που δείχνει το μέγεθος των καθυστερήσεων στην υλοποίηση του έργου.
Κατά τις ίδιες πηγές, τη μεγαλύτερη ευθύνη για τις καθυστερήσεις έχει ο ΟΑΣΑ, παρά το γεγονός πως οι επιτελείς του οργανισμού είχαν δεσμευθεί πως το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα λειτουργούσε από την πρώτη Ιουνίου.
Είναι ενδεικτικό ότι μόλις πριν από λίγες ημέρες υπεγράφη σύμβαση με τις τέσσερις συστημικές τράπεζες προκειμένου να συνδεθούν τα περίπου 650 POS που έχουν τοποθετηθεί στα σημεία πώλησης με τα συστήματα των τραπεζών. Η συμφωνία με τις τράπεζες προβλέπει και τη σύνδεση του λογισμικού των Αυτόματων Μηχανημάτων Έκδοσης Καρτών (ΑΜΕΚ) με τα συστήματα των τραπεζών, παρά το γεγονός πως ο σχετικός διαγωνισμός έχει ολοκληρωθεί από τον περασμένο Απρίλιο.
Η διαδικασία της σύνδεσης του λογισμικού των ΑΜΕΚ με τα τραπεζικά συστήματα απαιτεί χρόνο, καθώς οι τράπεζες έχουν τη δυνατότητα να συνδέουν περίπου 40 ΑΜΕΚ την εβδομάδα με τα συστήματά τους.
Προβλήματα παρατηρούνται και με την επάρκεια των εισιτηρίων, καθώς ο ΟΑΣΑ προμηθεύτηκε μόλις 10 εκατομμύρια απλά εισιτήρια, τα οποία επαρκούν μόλις για μερικές ημέρες. Για το λόγο αυτό μόνο ημερήσια εισιτήρια είναι διαθέσιμα στο επιβατικό κοινό.
Αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι ο ΟΑΣΑ δεν έχει απολύτως τίποτα σε ό,τι αφορά την προμήθεια νέων εισιτηρίων, παρά το γεγονός πως ο ανάδοχος έχει στείλει τις προδιαγραφές που θα πρέπει να έχουν τα νέα εισιτήρια για να είναι συμβατά με το νέο σύστημα από τα περασμένα Χριστούγεννα.
Σε εκκρεμότητα παραμένει και το πως θα γίνει η προσωποποίηση των καρτών που θα προμηθευτούν ειδικές κατηγορίες πολιτών, όπως οι άνεργοι, τα άτομα με ειδικές ανάγκες και οι στρατεύσιμοι.
Πηγή: skai.gr - Αχιλλέας Τόπας
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.