Αυξήσεις στα τιμολόγια της εταιρείας εισηγείται το Διοικητικό Συμβούλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σε ό,τι αφορά τα δρομολόγια του άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης αλλά και στα περιφερειακά δρομολόγια - εξαιρουμένων των δρομολογίων του προαστιακού Αθήνας και Θεσσαλονίκης, το ΔΣ εισηγείται αυξήσεις από 10% έως 12% στα εισιτήρια τελευταίας στιγμής, σε εκείνα δηλαδή που αγοράζονται δύο ώρες πριν την αναχώρηση της αμαξοστοιχίας.
Αυξήσεις από 12% έως 16%, ανεξαρτήτως του χρόνου αγοράς του εισιτηρίου, προτείνει το ΔΣ ενόψει της αναδιοργάνωσης ορισμένων δρομολογίων, όπως ενδεικτικά της Καλαμπάκας προς Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, προκειμένου να καλύπτεται το εκάστοτε κόστος λειτουργίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σε ό,τι αφορά τον προαστιακό Αθήνας, το ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισε την εφαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, καθώς δεν υπάρχουν περιθώρια διαφοροποίησης από αυτή.
Σύμφωνα με την απόφαση του ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εξουδιοδοτείται ο Διευθύνων Σύμβουλος της επιχείρησης να εφαρμόσει τη νέα τιμολογιακή πολιτική εαν αυτή καταστεί αναγκαία και τεχνικά εφικτή. Σύμφωνα με πληροφορίες το νεο πλαίσο τιμολογιακής πολιτικής, αν αυτό τελικά εφαρμοστεί, θα τεθεί σε ισχύ στα τέλη του έτους.
Υπενθυμίζεται ότι τον Οκτώβριο του 2013 θα ληφθούν οριστικές αποφάσεις για το εαν η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε αύξηση της τιμής των εισιτηρίων κατά 25% στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής, συμπεριλαμβανομένου και του Προαστιακού Αθηνών.
Την ίδια ώρα, σημαντική αύξηση στα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2013 συγκριτικά με τα προηγούμενα έτη, προβλέπουν οι εκτιμήσεις της διοίκησης της εταιρείας.
Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της, τα κέρδη θα εκτοξευθούν στα 7,5 εκατομμύρια ευρώ το 2013 έναντι περίπου 1,3 εκατομμυρίων το 2012.
Τα έσοδα που αναμένει η επιχείρηση από εμπορευματικές μεταφορές προβλέπεται πως θα αυξηθούν κατά περίπου 4,2 εκατομμύρια ευρώ το 2013 και θα διαμορφωθούν στα 24 εκατομμύρια ευρώ.
Μεγάλη ώθηση στα κέρδη της εταιρείας αναμένεται να δώσει η συμφωνία για τη μεταφορά προϊόντων της Hewlett Packard από το λιμάνι του Πειραιά σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, των Βαλκανίων και της Μαύρης Θάλασσας.
Η συμφωνία αναμένεται να έχει σημαντικά οφέλη για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεδομένου ότι μόνο το 2012, η θυγατρική εταιρεία της Cosco, ο Σταθμος Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά, και ο ΟΛΠ διαχειρίζονται περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια containers.
Κάθε εμπορευματική αμαξοστοιχία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 80 containers με ανταγωνιστικές τιμές και σε χρόνους που πλησιάζουν εκείνους των φορτηγών.
Πηγή: Αχιλλέας Τόπας
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.