Πρόκειται για τους: TUI 1-2 Fly, Thomas Cook, Neckermann Reisen, ITS και Jahn Reisen.
Στόχος να πείσουν τους γερμανούς τουρίστες να προτιμήσουν για τις διακοπές τους την Ελλάδα. Σημειώνουν ότι η Ελλάδα παραμένει ένας από τους σημαντικότερους προορισμούς για τους Γερμανούς τουρίστες και δηλώνουν τη συμπαράστασή του στους Έλληνες, επισημαίνοντας ότι θα συνεχίσουν να στηρίζουν τη χώρα ως ελκυστικό και ανοιχτό στον κόσμο τουριστικό προορισμό.
Αξιοσημείωτο είναι ότι οι Γερμανοί επέλεξαν να προβάλουν το μήνυμα τους για την Ελλάδα στην ελληνική γλώσσα.
Η εν λόγω καμπάνια είναι αποτέλεσμα των επαφών ελληνικών φορέων τουρισμού με αντίστοιχους γερμανικούς στην τουριστική έκθεση του Βερολίνου.
Μέχρι την έκθεση, οι κρατήσεις από τη Γερμανία είναι μειωμένες κατά 30%. Πέρσι ήρθαν στην Ελλάδα 2.240.000 Γερμανοί και δαπάνησαν 1,8 δισ. ευρώ.
Πηγή: Πηγή: Εφημερίδα Καθημερινή
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.