Επίρριψε ευθύνες τόσο στις τράπεζες, οι οποίες -όπως υποστήριξε «δεν επαναχρηματοδοτούν τα έργα θεωρώντας τα μη βιώσιμα», όσο και στους παραχωρησιούχους που σύμφωνα με τον υφυπουργό δεν τήρησαν τη συμφωνία με την κυβέρνηση.
Στελέχη των κοινοπραξιών, που έχουν αναλάβει την κατασκευή των αυτοκινητόδρομων, τονίζουν ότι το μνημόνιο συναντίληψης που υπεγράφη μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και των παραχωρησιούχων ουδέποτε αποτέλεσε επίσημη συμφωνία ενώ τελούσε υπό την έγκριση των 43 τραπεζών που χρηματοδοτούν τα έργα.
Πάντως, ο Γιάννης Μαγκριώτης εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι τα έργα είναι βιώσιμα και πως η χώρα δεν θα πτωχεύσει, «γιατί», συνέχισε, «στο πίσω μέρος του μυαλού των τραπεζιτών αυτή η σκέψη υπάρχει».
Εξήγησε ακόμη πως για οποιαδήποτε αλλαγή στις συμβάσεις των οδικών έργων θα πρέπει να συμφωνήσουν και οι δύο πλευρές ή το Δημόσιο να καταγγείλει μονομερώς την σύμβαση. Στη δεύτερη περίπτωση, ο κ. Μαγκριώτης ανέφερε ότι τα έργα θα σταματήσουν και θα υπάρξει πολλαπλή ζημία.
Τέλος, ο υφυπουργός δήλωσε ότι «η συμφωνία η οποία είχε γίνει, με την υπογραφή μνημονίου συναντίληψης, ακυρώθηκε από την άλλη πλευρά κι έτσι δεν μπορεί να έρθει στη Βουλή η νομοθετική ρύθμιση την οποία είχε προγραμματίσει η κυβέρνηση ώστε να μειωθούν τα διόδια».
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.