Θα αξιοποιούνται τα καυσαέρια που εκλύονται κατά την παραγωγή χάλυβα, τα οποία ουσιαστικά θα ανακυκλώνονται, αντί να καταλήγουν στην ατμόσφαιρα ως διοξείδιο του άνθρακα.
Τα νέα καύσιμα είναι δημιουργία των εταιριών Lanzatech (Νέα Ζηλανδία) και Swedish Biofuels.
Όπως εξήγησε ο κ. Μπράνσον, τα καύσιμα για την ώρα χρησιμοποιούνται δοκιμαστικά και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η μαζική τους παραγωγή. H Virgin θα αγοράζει τα καύσιμα, ενώ δεν είναι μέτοχος σε καμία από τις δύο παραπάνω εταιρίες.
Σε πρώτη φάση τα καύσιμα αυτά θα χρησιμοποιηθούν στα δρομολόγια από Σαγκάη και Δελχί προς το αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου.
Αυτό αναμένεται να γίνει μέσα στα επόμενα δύο ή τρία χρόνια. Η πρώτη δοκιμαστική πτήση πρόκειται να πραγματοποιηθεί μέσα στους επόμενους 12 - 18 μήνες.
Επίσης, μένει ακόμα να δοθεί η σχετική άδεια. Η διαδικασία αδειοδότησης αναμένεται να διαρκέσει τουλάχιστον δύο χρόνια.
Όπως τονίζουν οι Financial Times, το καλοκαίρι η KLM χρησιμοποίησε καύσιμα τα οποία περιελάμβαναν μαγειρικό λάδι και η Lufthansa χρησιμοποίησε ως καύσιμο τη βιομάζα, αλλά τα εναλλακτικά καύσιμα της Virgin μπορεί να είναι πιο φθηνά.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.