Για τα ζητήματα αυτά η ΑΠΔΠΧ απηύθυνε στην εμπλεκόμενη τράπεζα σύσταση, σύμφωνα με την οποία η τράπεζα στην τηλεφωνική επικοινωνία της με πελάτες οφείλει να μεριμνά για την ταυτοποίηση του συνομιλητή της. Επέβαλε επίσης στην εμπλεκόμενη τράπεζα πρόστιμο ύψους 10.000 ευρώ για προσβολή του δικαιώματος πρόσβασης.
Η απόφαση αφορούσε προσφυγή καταγγέλλοντα ενώπιον της ΑΠΔΠΧ με την οποία ο καταγγέλλων ανέφερε ότι δέχθηκε στα γραφεία της επιχείρησής του τηλεφωνική όχληση από υπάλληλο της εμπλεκόμενης τράπεζας προκειμένου να τον ενημερώσουν για την οφειλή του. Στην τηλεφωνική κλήση όμως, κατά την καταγγελία, δεν απάντησε ο ίδιος ο οφειλέτης, αλλά ο θείος του που βρισκόταν συμπτωματικά στα γραφεία της επιχείρησης. Κατά τον καταγγέλλοντα, λοιπόν, μέσω της επίμαχης τηλεφωνικής επικοινωνίας ο θείος του ενημερώθηκε για την οικονομική κατάστασή του, κατά παραβίαση του δικαιώματος προστασίας των προσωπικών δεδομένων του.
Ο καταγγέλλων ανέφερε επίσης ότι επικοινώνησε με την τράπεζα ζητώντας να λάβει αντίγραφα των τηλεφωνικών συνομιλιών τόσο της προαναφερθείσας υπαλλήλου της τράπεζας με το θείο του όσο και με τον ίδιο, για το σχετικό παράπονο που κατόπιν εξέφρασε. Κατά την καταγγελία, η τράπεζα δεν αποκρίθηκε σε αυτά τα αιτήματά του με τον τρόπο που όφειλε.
Δείτε το πλήρες κείμενο της απόφασης
Πηγή: https://www.ethemis.gr/ & foroline.gr
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.