Κλείσιμο

Νέο Piaggio Medley που συνδυάζει πλεονεκτήματα

Το Medley αποτελεί ένα μείγμα πρακτικότητας, τεχνολογικής καινοτομίας και αισθητικής, αντιπροσωπεύοντας απόλυτα την ιταλική φινέτσα, ενώ παράλληλα κατανοεί πλήρως τις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες ενός κοινού που αναζητεί λύσεις σε ό,τι αφορά τη μετακίνηση που ξεπερνούν τις συνήθεις δυνατότητες ενός σκούτερ.

Το Piaggio Medley συνδυάζει με επιδέξιο τρόπο, αφενός, τα πλεονεκτήματα ενός αμαξώματος με κύριο χαρακτηριστικό τους μεγάλους τροχούς, που εξασφαλίζουν εξαιρετική οδηγησιμότητα και σταθερότητα στον δρόμο συγκριτικά με τους μικρότερους σε μέγεθος τροχούς και, αφετέρου, τον ορθολογισμό ενός κλασικού σκούτερ, την προστασία, την ικανότητα μεταφοράς φορτίου, καθώς και την άνεση που προσφέρει η μεγάλη σέλα όταν υπάρχουν δύο αναβάτες.

Τα σκούτερ με μεγάλους τροχούς σημειώνουν μεγάλη επιτυχία, είτε ως ελαφρά και ευέλικτα οχήματα με χαρακτηριστικό τους γνώρισμα την ευκολία στην οδήγηση και το μειωμένο λειτουργικό κόστος είτε, και αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό, ως οχήματα που προσφέρουν ποιοτικά προτερήματα όπως στιβαρότητα και επιδόσεις. Η Piaggio, ηγέτιδα δύναμη στην Ευρώπη και μία από τις μεγαλύτερες διεθνώς εταιρίες κατασκευής σκούτερ, διαθέτει μια μοναδική κληρονομιά, καθώς υπήρξε η δημιουργός νέων μορφών ελαφριάς μετακίνησης. Ο όμιλος κυριαρχεί στην κατηγορία οχημάτων με μεγάλους τροχούς παρουσιάζοντας εύχρηστα και ελαφριά σκούτερ, όπως το Liberty, καθώς και σκούτερ που προσφέρουν εκπληκτικές επιδόσεις και αποκλειστικά τεχνολογικά χαρακτηριστικά, όπως η σειρά Beverly.

Το Medley πετυχαίνει να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία σκούτερ Piaggio με μεγάλους τροχούς, συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα ενός ευέλικτου και ελαφρού σκούτερ με εκείνα ενός μεγαλύτερου και υψηλότερων επιδόσεων σκούτερ με μεγάλους τροχούς.

Το Piaggio Medley προσφέρει ένα πακέτο βασικού εξοπλισμού που κανονικά αντιστοιχεί στην ανώτερη κατηγορία, και περιλαμβάνει το σύστημα φρένων ABS με διπίστονες δαγκάνες, όπως και το σύστημα «Start & Stop», χαρακτηριστικό το οποίο συμβάλλει στον περιορισμό των εκπομπών και της κατανάλωσης καυσίμου μέσω της αυτόματης εκκίνησης και διακοπής της λειτουργίας του κινητήρα κατά τις βραχύχρονες στάσεις.

Οι δύο τετράχρονοι κινητήρες –στα 125 και 150 κ.εκ.– είναι αμφότεροι υδρόψυκτοι, με σύστημα χρονισμού 4 βαλβίδων και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Πρόκειται για κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί και αναπτυχθεί από την Piaggio, η οποία διαθέτει ένα από τα πλέον προηγμένα κέντρα έρευνας και ανάπτυξης στον κόσμο.

Αναδημοσίευση : driveandtravel.gr

Πηγή: skai.gr