Με το όνομα SBK, που προέρχεται από τους αγώνες του παγκόσμιου πρωταθλήματος μοτοσικλετών Superbike, του οποίου η Alfa Romeo είναι χορηγός, η νέα έκδοση της MiTo είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται για το ντιζάιν και τα σπορ χαρακτηριστικά, χωρίς να αγνοούν την ανάγκη για οικονομία στην κατανάλωση.
Η έκδοση είναι διαθέσιμη με τους κινητήρες 1.4 Multiair 105 ίππων βενζίνης και 1.3 JTDM-2 ντίζελ και χαρακτηρίζεται εξωτερικά από:
Προβολείς ομίχλης σε μαύρο πλαίσιο, πλαίσια φώτων, πίσω διακριτικά «SBK» και ζάντες αλουμινίου 16ΆΆ Sport σε χρώμα γκρι titanium, κόκκινες δαγκάνες φρένων sport πίσω προφυλακτήρα, ε ξωτερική διχρωμία στην οροφή και στα καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών.
Εσωτερικά οι αλλαγές περιλαμβάνουν το ταμπλό Competizione σε μαύρο χρώμα, ύφασμα Sport σε μαύρο χρώμα και γκρι titanium ραφές, καθώς και εμπρός προσκέφαλα με ραμμένο λογότυπο SBK.
Χαρακτηριστικό της MiTo SBK είναι το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, που διαθέτει σύστημα ελέγχου ευστάθειας VDC με Hill Holder και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού (e-Q2), 7 αερόσακους, σύστημα ρύθμισης λειτουργίας DNA, σύστημα Start&Stop με GSI, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, RadioCD/MP3 Player με χειριστήρια στο τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, ηλεκτρικά παράθυρα, δερμάτινο τιμόνι, λεβιέ ταχυτήτων και χειρόφρενο, ζάντες αλουμινίου Sport 16ΆΆ, προβολείς ομίχλης κλπ.
Με τον 1,3 JTDM-2 τουρμποντίζελ των 85 ίππων, η Alfa Romeo MiTo SBK είναι απαλλαγμένη από τέλη κυκλοφορίας, χωρίς να χάνει τα σπορτίφ οδηγικά χαρακτηριστικά που την κάνουν να ξεχωρίζει. Ο πλούσιος σε ροπή κινητήρας της, αποδίδει τα 200 Nm από πολύ χαμηλά και ζωντανεύει περισσότερο στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας του.
Αυτή η έκδοση μας συντρόφευσε σε μεγάλο μέρος των διακοπών μας.Τα πρώτα χιλιόμετρα έγιναν στην Εθινική οδό, ήταν απροβλημάτιστα, οικονομικά, ξεκούραστα, ενω όταν ακολούθησαν οι στροφές στον επαρχιακό δρόμο αποδείχθηκε εξίσου ικανή
Σε συνδυασμό και με το σχετικά μακρύ κιβώτιο 5 σχέσεων, καταφέρνει να κρατά χαμηλά τη κατανάλωση καυσίμου.
Στην εθνική βέβαια, μια 6η σχέση θα βοηθούσε την άνεση στο ταξίδι. Όμως, με 3,5 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση, είναι από τους πιο οικονομικούς στην κατηγορία.
Στην επιλογή D (Dynamic), το τιμόνι βαραίνει και η απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού γίνεται πιο άμεση. Η θέση N (Normal), είναι η προκαθορισμένη για συνθήκες καθημερινής οδήγησης. Τέλος, η θέση Α (All weather) επιλέγεται από τον οδηγό σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.