Για την επαφή του Provo με τον δρόμο φροντίζουν ελαστικά διαστάσεων 255/40 σε ζάντες19 ιντσών, με ένα κεντρικό μπουλόνι ανοδιωμένου αλουμινίου σε βυσσινή απόχρωση.
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του είναι η προσθήκη υβριδικού συστήματος κίνησης. Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.600 κ.εκ. άμεσου ψεκασμού απόδοσης 204 ίππων συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 45 ίππων. Η μονάδα εσωτερικής καύσης μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς και η ηλεκτρική μονάδα έχει αναλάβει την κίνηση των πίσω τροχών.
Ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί ενεργοποιηθεί κατ' επιλογήν του οδηγού μέσα στο μποτιλιάρισμα των πόλεων για μείωση των ρύπων, ή όπου αλλού κριθεί απαραίτητο, κάνοντας δυνατή την κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες με λειτουργία μόνο του ηλεκτροκινητήρα. Ο ηλεκτροκινητήρας ανακτά την ενέργειά κατά την διαδικασία της επιβράδυνσης σε κανονική χρήση. Το νέο 7-τάχυτο DCT κιβώτιο συμπληρώνει το μηχανολογικό σύνολο.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.