Τα ελαστικά η φθορά τους και κατ’ επέκταση οι στρατηγικές ήταν το κλειδί του ενδέκατου γύρου της Φόρμουλα 1, στην πίστα της Ουγγαρίας. Μαλακή, πολύ μαλακή και ενδιάμεση γόμα ταλαιπώρησαν τους μηχανικούς και τους πιλότους, με τους Χάμιλτον και Γουέμπερ να είναι οι μεγάλοι χαμένοι.
Το αγόρι που έγινε… άντρας!
Επέτειο, παράδοση, συμπτώσεις, όλα τα είχε ο ενδέκατος αγώνας για τον Τζένσον Μπάτον στην πίστα του Ουγγαρόρινγκ και εξηγούμε:
Ο Βρετανός πανηγύρισε την πρώτη νίκη της καριέρας του στην Ουγγαρία το 2006, την πρώτη φορά που είχε βρέξει στο εν λόγω σιρκουί, από την πρεμιέρα του το 1986, ενώ στην επέτειο της 200ης συμμετοχής του στη Φόρμουλα 1, ο Βρετανός ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου στην ίδια πίστα με τις ίδιες συνθήκες!
Ο Μπάτον είδε τα κόκκινα φώτα να σβήνουν από την τρίτη θέση στο Ουγγαρόρινγκ, ωστόσο κατάφερε να εκμεταλλευτεί τα… γλιστρήματα του Χάμιλτον, καθώς επίσης και τη λανθασμένη επιλογή του να «φορέσει» τα ενδιάμεσα ελαστικά προς το τέλος του αγώνα.
Τον έχουν ματιάσει!
Για δεύτερο συνεχόμενο γκραν πρι ο Σεμπάστιαν Φέτελ υπέπεσε σε λάθη, όταν βρέθηκε υπό πίεση με αποτέλεσμα να «δικαιώνουν» όσους τον έκριναν την προηγούμενη εβδομάδα.
Ωστόσο, ο Γερμανός πιλότος εκμεταλλεύτηκε τα λάθη και τις ατυχίες των υπολοίπων και ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Εξάλλου, ο Φέτελ δεν έδειχνε πρόθεση να πιέσει, δεδομένης της διαφοράς που έχει στο πρωτάθλημα.
Τον «έφαγε» η στρατηγική
Δύο θέσεις έχασε ο Λιούις Χάμιλτον από τη θέση που εκκίνησε, αφού είδε την καρό σημαία από την τέταρτη θέση. Ο Βρετανός ενώ είχε πλεονέκτημα στη στρατηγική, επέλεξε να ρισκάρει στο τέλος του αγώνα να «φορέσει» την ενδιάμεση γόμα, κάτι που αποδείχτηκε λανθασμένη επιλογή, αφού αναγκάστηκε να μπει ξανά για να βάλει τη μαλακή γόμα.
Ταυτόχρονα, ένα τε-τα-κε εντός πίστας και ο τρόπος που ξεκίνησε μετά από αυτό, ήταν η αιτία οι αγωνοδίκες να τιμωρήσουν τον Βρετανό με ποινή διέλευσης από τα πιτ.
Μία θέση… κερδισμένος
Από την πέμπτη θέση είδε την καρό σημαία ο Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος κατάφερε να κερδίσει μία θέση, από την εκκίνηση, παρά το γεγονός ότι η στρατηγική που επέλεξε δεν ήταν η καλύτερη για τον Αυστραλό.
Πιστή στην παράδοση!
Ο λόγος γίνεται για την Force India, η οποία για ακόμη ένα γκραν πρι είδε τον έναν πιλότο της να τερματίζει εντός δεκάδας. Στην Ουγγαρία πολύ καλή ήταν η απόδοση του Ντι Ρέστα, ο οποίος πλασαρίστηκε στην έβδομη θέση.
Μεγάλος άτυχος ο Χάιντφελντ…
«Ήταν στραβό το κλίμα, το έφαγε και ο γάιδαρος», αυτή είναι η πλέον αντιπροσωπευτική παροιμία για την Renault, η οποία συνεχίζει τις υποτονικές αποδόσεις.
Ωστόσο, στην Ουγγαρία τα πράγματα έγιναν ακόμη χειρότερα, αφού ο Νικ Χάιντφελντ, εγκατέλειψε, λόγω φωτιάς στο μονοθέσιο του.
Η βαθμολογούμενη δεκάδα στο ουγγρικό γκραν πρι:
1. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 1:46:42.337
2. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Red Bull) +00:03.588
3. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Φεράρι) 00:19.819
4. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 00:48.338
5. Μαρκ Γουέμπερ (Αυστραλία/Red Bull) 00:49.742
6. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Φεράρι) 01:23.176
7. Πολ Ντι Ρέστα (Βρετανία/Force India) +1 γύρο
8. Σεμπαστιάν Μπουεμί (Ελβετία/Toro Rosso) +1 γύρο
9. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία/Mercedes GP) +1 γύρο
10. Χαϊμέ Αλγκερσουάρι (Ισπανία/Toro Rosso) +1 γύρο
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
=================
1. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Red Bull) 234 βαθμοί
2. Μαρκ Γουέμπερ (Αυστραλία/Red Bull) 149
3. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 146
4. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Φεράρι) 145
5. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 134
6. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Φεράρι) 70
7. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία/Mercedes GP) 48
8. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία/Ρενό) 34
9. Βιτάλι Πετρόφ (Ρωσία/Ρενό) 32
10. Μίκαελ Σουμάχερ (Γερμανία/Mercedes GP) 32
11. Καμούι Κομπαγιάσι (Ιαπωνία/Ζάουμπερ) 27
12. Άντριαν Σούτιλ (Γερμανία/Force India) 18
13. Σεμπαστιάν Μπουεμί (Ελβετία/Toro Rosso) 12
14. Χαϊμέ Αλγκερσουάρι (Ισπανία/Toro Rosso) 10
15. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Ζάουμπερ) 8
16. Πολ Ντι Ρέστα (Βρετανία/Force India) 8
17. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία/Γουίλιαμς) 4
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
========================
1. Red Bull-Ρενό 383 βαθμοί
2. ΜακΛάρεν-Μερτσέντες 280
3. Φεράρι 215
4. Μερσέντες 80
5. Ρενό 66
6. Ζάουμπερ-Φεράρι 35
7. Force India-Μερτσέντες 26
8. Toro Rosso-Φεράρι 22
9. Γουίλιαμς-Κόσγουορθ 4
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.