Ειδικότερα, τα στοιχεία που παρείχε η εταιρεία από κοινού με το Βραζιλιάνικο επιμελητήριο ηλεκτρονικού εμπορίου, κάνουν λόγο για προσθήκη 9 εκατομμυρίων online καταναλωτών. Με αυτόν τον αριθμό οι άνθρωποι που έκαναν τουλάχιστον μια αγορά online πέρσι, ανέρχονται στα 32 εκατομμύρια.
Την ίδια στιγμή, παρατηρείται συνεχής αύξηση στις αγορές προιόντων με υψηλή προστιθέμενη αξία όπως ηλεκτρονικές συσκευές – ανοδικά κινούνται επίσης και πωλήσεις σε ρούχα, κοσμήματα κ.λπ.
Οι κυριότεροι κλάδοι οι οποίοι πρωταγωνίστησαν στο e-commerce το 2011 ήταν εκείνοι των ηλεκτρονικών συσκευών (15% των συνολικών πωλήσεων), υπολογιστές (12%), ηλεκτρονικά εξαρτήματα (8%), ρούχα και μικροαντικείμενα (κοσμήματα κ.λπ) (7%).
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, τα σχετικά έσοδα αναμένονται να φτάσουν στα 12,7 δισεκατομμύρια δολάρια. «Παρόλο που η ντόπια αγορά μεγαλώνει, το διεθνές περιβάλλον ασκεί μεγάλη επιρροή στα αποτελέσματα», αναφέρεται σε άλλο σημείο της έρευνας. Το 2010 οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Βραζιλία ανήλθαν στα 8,4 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση κατά 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Η έρευνα εξέτασε τις πωλήσεις σε 5.000 μαγαζιά που έκαναν ηλεκτρονικές πωλήσεις καθώς και την εμπειρία των καταναλωτών, καταγγεγραμμένη σε ερωτηματολόγια. Τέλος, στη Βραζιλία των 191 εκατομμυρίων, περίπου τα 78.5 εκ. έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο.
Πηγή kathimerini.gr Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.