Πρόκειται αναμφίβολα για μια κίνηση που μπορεί να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κόσμο του διαδικτυακού εμπορίου και της διαφήμισης. Το Twitter, που πρόσφατα ξεπέρασε τα 500 εκατομμύρια εγγεγραμμένων χρηστών, έχει έως τώρα προτιμήσει να μην σχολιάσει τη συμφωνία αλλά σε συνέντευξή του στο πρακτορείο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος της DataSift Ρομπ Μπέιλι μίλησε για τις νέες δυνατότητες που παρουσιάζονται για τις ήδη 700 επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να δοκιμάσουν την υπηρεσία που προσφέρεται από την εταιρία του.
Αυτοί που αγοράζουν τα δεδομένα, κατά τον κ. Μπέιλι, θα έχουν τη δυνατότητα να αφουγκραστούν τις απόψεις των χρηστών βασιζόμενοι σε ποικίλα κριτήρια, επιτρέποντας για παράδειγμα σε μια εταιρία όπως η Coca Cola να απομονώσει τα σχόλια των χρηστών για μια συγκεκριμένη περιοχή και ένα συγκεκριμένο στοιχείο ενός συγκεκριμένου προϊόντος σε επιλεγμένο βάθος χρόνου.
Ερωτήματα γεννώνται όμως για πιθανούς κινδύνους που θα προκαλέσουν αυτές οι πρακτικές στην ιδιωτικότητα των χρηστών, οι οποίοι φοβούνται ότι θα βρεθούν πλέον πολιορκημένοι από εντυπωσιακά στοχευμένες διαφημίσεις στους υπολογιστές τους. Σύμφωνα με τον κ. Μπέιλι τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών είναι ασφαλή καθώς αυτό που ενδιαφέρει τους πελάτες του είναι ο όγκος των πληροφοριών, ενώ η πρόσβαση σε ιδιωτικές συζητήσεις είναι απαγορευμένη και διαγραμμένα tweets πρέπει να αφαιρούνται και από τη βάση δεδομένων της DataSift.
Παραμένει αμφίβολο πάντως εάν διαβεβαιώσεις σαν κι αυτές θα ικανοποιήσουν το κοινό του Twitter. Το βέβαιο είναι πως μόνο το μέλλον θα δείξει αν τα δεδομένα που θα συλλέγονται θα είναι χρυσάφι ή κάλπικες λίρες. Πηγή: Μαράκης Αλέξανδρος
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.