Γιατί η Emirates επέστρεψε περίπου 1,4 δισεκ. δολάρια στους πελάτες της

Η Emirates, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στη Μέση Ανατολή, ανακοίνωσε σήμερα ότι επέστρεψε 1,4 δισεκ. δολάρια στους πελάτες της έπειτα από ακυρώσεις πτήσεων εξαιτίας της COVID-19.

"Η Emirates αποκαλύπτει ότι επέστρεψε περισσότερα από 5 δισεκ. ντιράμ", ήτοι 1,4 δισεκ. δολάρια, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.

"Περισσότερα από 1,4 εκατ. αιτήματα για επιστροφή χρημάτων αντιμετωπίστηκαν από τον Μάρτιο, το οποίο αντιπροσωπεύει το 90% του συνόλου των αιτημάτων", προσθέτει η εταιρεία του Ντουμπάι.

Η Emirates κατέγραψε καθαρό κέρδος 1,1 δισεκ. ντιράμ (288 εκατ. δολάρια) για το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάρτιο, έναντι 237 εκατ. δολάρια την προηγούμενη χρονιά.

Αυτή ήταν η 32η συνεχόμενη χρονιά που κατέγραψε κέρδη η Emirates, αλλά τα αποτελέσματά της για το 2020 αναμένεται να σημειώσουν πτώση εξαιτίας του νέου κορονοϊού.

Η Emirates σημειώνει ότι σήμερα εξυπηρετεί 80 προορισμούς (έναντι περισσότερων από 140 πριν από την πανδημία) και σκοπεύει σταδιακά να επεκτείνει το δίκτυό της με την χαλάρωση των περιορισμών στα ταξίδια.

Ο διευθυντής επιχειρήσεων της εταιρείας Άντελ Αλ Ρέντα δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι η εταιρεία προβλέπει να έχει ξαναρχίσει τις πτήσεις της προς όλους τους "προορισμούς του δικτύου της" ως το καλοκαίρι του 2021.

Η αεροπορική αυτή εταιρεία, η οποία απασχολούσε περίπου 60.000 ανθρώπους, μεταξύ των οποίων 4.300 πιλότους, πριν από την πανδημία της COVID-19, ανακοίνωσε μια σειρά από περικοπές θέσεων εργασίας, χωρίς να διευκρινίσει αριθμό.

Ο τουρισμός είναι από καιρό ένας από τους πυλώνες της οικονομίας του Ντουμπάι, το οποίο υποδέχθηκε περισσότερα από 16 εκατ. επισκέπτες την περσινή χρονιά και ανέμενε, πριν από την εμφάνιση του νέου κορονοϊού, 20 εκατ. το 2020.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ