«Τρομοκρατία του σούσι»: Μάστιγα οι παράδοξες φάρσες σε εστιατόρια της Ιαπωνίας- Νέο περιστατικό με συλλήψεις στην Οσάκα

Το περιστατικό συνέβη στην Οσάκα και σύμφωνα με τον Guardian αποτελούσε μάλλον μια ατυχής πλάκα που αποφάσισαν να κάνουν οι πελάτες, καταγράφοντας μάλιστα τις πράξεις τους σε βίντεο που έκανε τον γύρο του διαδικτύου.

Ένα αναμφίβολα παράδοξο περιστατικό με δύο συλλήψεις σημειώθηκε στην Ιαπωνία όπου οι αρχές συνέλαβαν δύο πελάτες εστιατορίου σούσι που έβαζαν τα τσόπστικ τους σε μπολ με τζίντζερ το οποίο όμως ήταν για κοινή χρήση (προφανώς όχι με τα ξυλάκια του κάθε πελάτες).

Το περιστατικό συνέβη στην Οσάκα και σύμφωνα με τον Guardian αποτελούσε μάλλον μια ατυχής πλάκα που αποφάσισαν να κάνουν οι πελάτες, καταγράφοντας μάλιστα τις πράξεις τους σε βίντεο που έκανε τον γύρο του διαδικτύου.

Μάλιστα το βρετανικό μέσο αναφέρει πως διόλου σπάνια είναι περιστατικά «τρομοκρατίας του σούσι» με ανάλογα περιστατικά,  στη βιομηχανία της εστίασης στην Ιαπωνία.

Φαινόμενα απρεπούς συμπεριφοράς πελατών σε εστιατόρια άρχισαν να καταγράφονται από τις αρχές του έτους σε πλήθος εστιατόριων σούσι.

Οι συλλήψεις έρχονται μόλις λίγο καιρό αφότου άνδρας κατηγορήθηκε επειδή έγλειψε το στόμιο μπουκαλιού σάλτσας σόγιας, το οποίο όπως και το μπολ με το τζίντζερ, προοριζόταν για κοινή χρήση από τους πελάτες του εστιατορίου.

Ο 21χρονος φέρεται να είχε ξεσηκώσει τη συγκεκριμένη ιδέα από αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που απαθανατίζουν ανθρώπους να πραγματοποιούν αντίστοιχες «τρομοκρατικές ενέργειες» σε εστιατόρια σούσι.

Οι δύο συλληφθέντες εν προκειμένω, ο 34χρονος Όκα και ο 35χρονος Σιμάζου κατηγορούνται για φθορά ξένης περιουσίας, επειδή «μόλυναν» το μπολάκι με το τζίντζερ τουρσί.

«Ήθελα να κάνω τον κόσμο να γελάσει. Ζήτησα από τον Σιμάζου να κάνει κάτι αστείο και αυτό ήταν το πρώτο πράγμα που του ήρθε στο μυαλό. Έπειτα το κοινοποιήσαμε στα κοινωνικά δίκτυα γιατί μας φάνηκε πραγματικά ξεκαρδιστικό», δήλωσε ο Όκα στην αστυνομία.

Το εστιατόριο όπου σημειώθηκε το περιστατικό αναγκάστηκε να κλείσει, ώσπου να απολυμάνει όλα τα δοχεία του.

«Είναι πραγματικά λυπηρό το γεγονός ότι αυτή η είδηση έχει προκαλέσει δυσφορία και ανησυχία στους πελάτες μας», αναφέρει εκπρόσωπος της επιχείρησης.

«Ελπίζουμε ειλικρινά να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο», πρόσθεσε

Πηγή: skai.gr