Τουλάχιστον 288 είναι οι νεκροί και περίπου 850 είναι οι τραυματίες από τη σύγκρουση δύο επιβατικών αμαξοστοιχιών χθες Παρασκευή στο κρατίδιο Οντίσα της ανατολικής Ινδίας, σύμφωνα με νεότερο επίσημο απολογισμό, καθώς πολλοί από τους τραυματίες υποκύπτουν στα τραύματά τους.
Τα σωστικά συνεργεία σήμερα να προσπαθούν να απεγκλωβίσουν πολλούς επιβάτες - νεκρούς ή ζωντανούς - που έχουν παγιδευτεί στα συντρίμμια.
The death toll rises to 288 & 900 injured in #Odisha train collision.
— Ahmer Khan (@ahmermkhan) June 3, 2023
It is India's worst train crash this century. Officials say the death toll is expected to rise further.pic.twitter.com/Dvl0nXkNrO
Οι εικόνες που φτάνουν από τα διεθνή μέσα δείχνουν βαγόνια που έχουν ανατραπεί, μέλη των σωστικών συνεργείων να εργάζονται ασταμάτητα για να απεγκλωβίσουν επιζώντες και πολλά πτώματα καλυμμένα με λευκά πανιά δίπλα από τις γραμμές του τρένου, κοντά στο Μπαλασόρ, περίπου 200 χιλιόμετρα από την Μπουμπανεσβάρ, πρωτεύουσα του κρατιδίου Οντίσα.
Σύμφωνα με τον Αμιτάμπ Σάρμα, διευθυντή των ινδικών σιδηροδρόμων, «ο αριθμός των νεκρών και των τραυματιών είναι δύσκολο να εκτιμηθεί προς το παρόν».
Παγιδευμένοι κάτω από τις άμορφες μάζες σιδηρικών είναι «πιθανό» να υπάρχουν πολλοί ακόμα επιβάτες.
More than 200 people were killed when two passenger trains collided in Odisha, making it India's deadliest rail accident in over a decade https://t.co/Y6SqouJ1ip pic.twitter.com/qKOnTkqJGm
— Reuters (@Reuters) June 3, 2023
Ο γενικός διευθυντής της πυροσβεστικής του κρατιδίου Οντίσα, ο Σουντχάνσου Σαράντζι, δήλωσε ότι «οι επιχειρήσεις διάσωσης συνεχίζονται και δεν θα ολοκληρωθούν προτού περάσουν πολλές ώρες», πρόσθεσε.
Ο Ινδός πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι δήλωσε «συντετριμμένος».
«Οι σκέψεις μου είναι με τις οικογένειες που πενθούν. Εύχομαι οι τραυματίες να αναρρώσουν γρήγορα», έγραψε στο Twitter ο Μόντι, ενώ πρόσθεσε ότι συνομίλησε με τον υπουργό Σιδηροδρόμων Ασουίνι Βαϊσνάου για να «ενημερωθώ για την κατάσταση».
Στην Ινδία έχουν σημειωθεί στο παρελθόν πολλά μεγάλα σιδηροδρομικά δυστυχήματα, αλλά η ασφάλεια των σιδηροδρόμων έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια χάρη σε μαζικές επενδύσεις και τη βελτίωση των τεχνολογιών.
Το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην ιστορία της Ινδίας σημειώθηκε στις 6 Ιουνίου 1981 όταν εκτροχιάστηκε επιβατική αμαξοστοιχία στο κρατίδιο Μπιχάρ και επτά βαγόνια έπεσαν από γέφυρα στα νερά του ποταμού Μπαγκμάτι, με αποτέλεσμα 800 με 1.000 άνθρωποι να βρουν τον θάνατο.
Εξάλλου στις 20 Νοεμβρίου 2016 το τρένο που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο εξπρές Πάτνα- Ιντόρ, στο οποίο επέβαιναν 2.000 άνθρωποι, εκτροχιάστηκε νωρίς το πρωί σε επαρχιακή περιοχή στο κρατίδιο Ουτάρ Πραντές την ώρα που οι περισσότεροι επιβάτες κοιμόντουσαν. Τουλάχιστον 146 άνθρωποι σκοτώθηκαν και περίπου 180 τραυματίστηκαν.
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.