Starbucks: Μεγάλο το ενδιαφέρον για την κινεζική αγορά

Η κατά κεφαλήν κατανάλωση καφέ στην Κίνα αυξάνεται, αλλά βρίσκεται ακόμη πολύ πίσω σε σύγκριση με την κατανάλωση καφέ στην Ιαπωνία και στις ΗΠΑ.

Ο Λάξμαν Ναρασιμχάν, νέος διευθύνων σύμβουλος για την παγκόσμια επιχειρηματική δράση της αμερικανικής πολυεθνικής εταιρείας Starbucks, έδωσε χθες, Τρίτη, έμφαση στην τεράστια αναπτυξιακή δυναμική της κινεζικής αγοράς, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο στόχος της εταιρίας για τη λειτουργία 9.000 καταστημάτων στη κινεζική ενδοχώρα από το 2025 παραμένει αμετάβλητος.

Η κατά κεφαλήν κατανάλωση καφέ στην Κίνα αυξάνεται, αλλά βρίσκεται ακόμη πολύ πίσω σε σύγκριση με την κατανάλωση καφέ στην Ιαπωνία και στις ΗΠΑ.

Ωστόσο στην κινεζική αγορά υπάρχει ουσιαστικός χώρος για τη βελτίωση της επιχειρηματικής δράσης της εταιρίας, δήλωσε ο Ναρασιμχάν στη διάρκεια επίσκεψής του στη Σανγκάη.

Η αναφερόμενη κινεζική μητρόπολη είναι η έδρα περισσότερων από 1.000 καταστημάτων της Starbucks, καθώς έχει τα περισσότερα καταστήματα από οποιαδήποτε άλλη πόλη, σε παγκόσμιο επίπεδο.

“Οι φιλοδοξίες μας για την Κίνα είναι μεγάλες. Είναι μία τόσο μεγάλη καταναλωτική αγορά”, τόνισε ο ίδιος.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
TAGS: Κίνα