Ένας αφηρημένος επιβάτης ξέχασε το κινητό του στο αεροδρόμιο λίγο πριν επιβιβαστεί στην πτήση της Southwest Airlines. Κι ενώ φαινόταν πως ήταν καταδικασμένος να ταξιδέψει χωρίς κινητό καθώς το αεροσκάφος ήταν έτοιμο για απογείωση η εταιρεία απέδειξε πως κάνει τα πάντα για να εξυπηρετήσει τους πελάτες της, ακόμα και τους πιο απρόσεκτους.
Συγκεκριμένα, ένας επιβάτης της Southwest Airlines ξέχασε το τηλέφωνό του στην πύλη του διεθνούς αεροδρομίου του Long Beach, έχοντας επιβιβαστεί κανονικά στο αεροπλάνο. Για καλή του τύχη ένας επιβάτης μιας άλλης πτήσης το εντόπισε και ενημέρωσε το προσωπικό. Όμως η επιβίβαση είχε ολοκληρωθεί και το αεροσκάφος είχε κλείσει τις πόρτες.
Δείτε το βίντεο
Ωστόσο, το προσωπικό εδάφους έδρασε γρήγορα για να διασφαλίσει ότι το τηλέφωνο θα επιστρέψει στον ιδιοκτήτη του. Σε βίντεο που μοιράστηκε η αεροπορική εταιρεία πριν από μερικές μέρες, φαίνεται ο πιλότος του αεροπλάνου να κρεμιέται έξω από το παράθυρο του πιλοτηρίου, σε μια προσπάθεια να πιάσει το τηλέφωνο από τους εργαζόμενους που ήταν κάτω.
«Ο πιλότος πρότεινε αμέσως στους εργαζομένους στο έδαφος να προσπαθήσουν να πετάξουν το τηλέφωνο προς το μέρος του, ώστε να μπορέσει να το επιστρέψει στον πελάτη» ανέφερε εκπρόσωπος της αεροπορικής.
Για να φτάσει το κινητό, όμως, έπρεπε να κρεμαστεί από το παράθυρο, κάτι που δεν δίστασε να κάνει.
«Μας αρέσει να βλέπουμε τις προσπάθειες καλής θέλησης των υπαλλήλων μας. Είμαστε ευγνώμονες που βλέπουμε την ομάδα μας να προσπαθεί για να βοηθήσει τους επιβάτες!» συνέχισε ο εκπρόσωπος.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της αεροπορικής, ο επιβάτης που εντόπισε το τηλέφωνο, συνομιλούσε με τον ιδιοκτήτη του λίγο νωρίτερα, επομένως ήταν σε θέση να ενημερώσει το προσωπικό σε ποια πτήση ταξίδευε.
Πηγή: skai.grΔιαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.