ΚΑΙΡΟΣ

Πέθανε το «κοριτσάκι» της διαφήμισης της Gerber σε ηλικία 96 ετών

Το πρόσωπο της Αν Τέρνερ Κουκ ήταν αυτό που «σφράγισε» τη διαφήμιση της Gerber. 

Σε ηλικία 96 ετών έφυγε από τη ζωή η γυναίκα που με το πρόσωπό της «σφράγισε» τη διαφήμιση της εταιρείας παιδικών τροφών Gerber.

H εταιρεία ανακοίνωσε τον θάνατο της με μια ανάρτηση στο Instagram. «Πολλά χρόνια πριν γίνει μια εξαιρετική μητέρα, δασκάλα και συγγραφέας, το χαμόγελό της και η εκφραστική της περιέργεια αιχμαλώτισαν τις καρδιές σε όλο τον κόσμο και θα συνεχίσουν να ζουν ως σύμβολο για όλα τα μωρά».

Η Αν Τέρνερ Κουκ ήταν 5 μηνών όταν μια γειτόνισσα, η καλλιτέχνιδα Ντόροθι Χόουπ Σμιθ, έκανε ένα σκίτσο της με κάρβουνο που αργότερα υποβλήθηκε για έναν διαγωνισμό που διεξήγαγε η Gerber στο πλαίσιο της εθνικής της καμπάνιας για την προώθηση μιας νέας σειράς παιδικών τροφών.

Το πρόσωπο της Κουκ γοήτευσε τους υπεύθυνους και το 1931 έγινε το σήμα κατατεθέν της εταιρείας και έκτοτε χρησιμοποιείται σε όλες τις συσκευασίες προϊόντων της και τις διαφημίσεις της.

Για δεκαετίες, ωστόσο, η ταυτότητα του μωρού κρατήθηκε μυστική, πυροδοτώντας φήμες για το ποιο μπορεί να ήταν. Άλλοι υποστήριζαν πως ήταν ο Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ και άλλοι η Ελίζαμπεθ Τέιλορ.

Στα τέλη της δεκαετίας του 1970, αποκαλύφθηκε ότι ήταν η Κουκ, ο οποία είχε πια μεγαλώσει, ήταν καθηγήτρια Αγγλικών στην Τάμπα της Φλόριντα (ΗΠΑ) και αργότερα συγγραφέας βιβλίων μυστηρίου.

Σε μια συνέντευξή της στο Associated Press το 1998 είπε πως η μητέρα της, της είχε πει όταν ήταν μικρή ότι ήταν το μωρό στην συσκευασία. Είπε, «Αν πρόκειται να γίνεις σύμβολο για κάτι, τι πιο ευχάριστο από ένα σύμβολο για παιδικές τροφές;»

Όσο για την ίδια την εικόνα, είπε: «Όλα τα μωρά είναι ελκυστικά. Ο λόγος που το σχέδιο ήταν τόσο δημοφιλές είναι ότι η καλλιτέχνις απαθανάτισε τη γοητεία που ασκούν όλα τα μωρά».

Πηγή: skai.gr