Κλείσιμο

Εκδόθηκε η ένταξη του οδικού τμήματος Μπράλος-Άμφισσα

Περιλαμβάνει την μελέτη και κατασκευή οδικών τμημάτων, σηράγγων, γεφυρών, ισόπεδων κόμβων, ανισόπεδων και υπόγειων διαβάσεων και ενός δικτύου δευτερευουσών οδών για τη σύνδεση με το λοιπό υφιστάμενο οδικό δίκτυο.

Εκδόθηκε από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Προγραμμάτων ΕΤΠΑ και ΤΣ, η ένταξη της πράξης «Οδικό Τμήμα Μπράλος- Άμφισσα του άξονα Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο (Μπράλος- Αρχή Παράκαμψης Γραβιάς και Ι/Κ Μεταλλείων Βωξίτη- Άμφισσα)», στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ», με δικαιούχο το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Το εν λόγω έργο, ύψους συνολικής δημόσιας δαπάνης 262.189.896,00 ευρώ, αφορά στη μελέτη και την κατασκευή υποτμημάτων του οδικού τμήματος «Μπράλος- Άμφισσα» του άξονα «Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο», ο οποίος αποτελεί μέρος του «Αναλυτικού Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών».

Περιλαμβάνει την μελέτη και κατασκευή οδικών τμημάτων, σηράγγων, γεφυρών, ισόπεδων κόμβων, ανισόπεδων και υπόγειων διαβάσεων και ενός δικτύου δευτερευουσών οδών για τη σύνδεση με το λοιπό υφιστάμενο οδικό δίκτυο.

Με την ολοκλήρωση του έργου, αποδίδεται στην κυκλοφορία το οδικό τμήμα «Μπράλος- Άμφισσα» του άξονα «Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο», μήκους 24,0 χλμ., βελτιώνοντας έτσι την κυκλοφοριακή σύνδεση της Π.Ε. Φθιώτιδας με την Π.Ε. Φωκίδας. Επιπλέον, η αναβαθμισμένη σύνδεση μεταξύ Ανατολικού (ΠΑΘΕ) και Δυτικού (ΙΟΝΙΑ) Άξονα θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που διεξάγονται οι οδικές μεταφορές, καθότι θα επιτρέψει αφενός την ταχύτερη μετακίνηση από τις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα, τη διασύνδεση του λιμανιού της Πάτρας με εκείνο του Βόλου, και αφετέρου την αναβάθμιση της Γέφυρας Ρίου- Αντιρρίου, που θα μπορεί να εξυπηρετεί στο εξής τρεις μείζονες οδικούς άξονες, δημιουργώντας σημαντική οικονομική προοπτική.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ