Mετά το Travel+Leisure, η Μήλος κέρδισε μια ακόμα ψηφοφορία αναγνωστών, αυτή τη φορά από τον βρετανικό Guardian.
Η αξία παρόμοιων διακρίσεων είναι ανεκτίμητη αν ληφθεί υπόψη ότι εκατομμύρια πρώην και μελλοντικών επισκεπτών του νησιού το επιλέγουν με βάση δικά τους και μόνο κριτήρια.
Και αυτό αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση για όλο τον κόσμο, δεδομένου ότι η επιλογή και η κατάταξη είναι εντελώς άδολη και όχι καθοδηγούμενη, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ- Φαντάζεσαι διακοπές στην έπαυλη του Vito Corleone από την ταινία «Ο Νονός»; Πλέον μπορείς! Νοικιάζεται στα 50 δολάρια ανά διανυκτέρευση
- «Αν δεν πήγες Καστοριά, δεν πήγες διακοπές»: Δείτε το χιουμοριστικό διαφημιστικό σποτ που έγινε viral
- Θάσος: Τουρίστες από χώρες της Βαλκανικής έχουν κατακλύσει το νησί του βορειοανατολικού Αιγαίου
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.