Κλείσιμο

Ζούκερμπεργκ: «Δεν είναι αλήθεια»- Ξέσπασμα για τις καταγγελίες της πρώην μάνατζερ του Facebook

Σε μια μακροσκελή ανάρτηση του εσωτερικού σημειώματος που απέστειλε σε εργαζόμενους του Facebook ο ιδρυτής του, Μαρκ Ζούκερμμπεργκ τοποθετείται αναφορικά με τις καταγγελίες της πρώην product manager, του μέσου, , Φράνσις Χάουγκεν, ότι η εταιρεία βάζει τα κέρδη της πάνω από τον άνθρωπο.
«Απλά, δεν είναι αλήθεια» τονίζει.

 
«Στην καρδιά αυτών των κατηγοριών είναι η ιδέα ότι βάζουμε το κέρδος πάνω από την ασφάλεια και την ευημερία. Και αυτό απλά δεν είναι αλήθεια», έγραψε σχολιάζοντας εν γένει πως πολλοί από τους ισχυρισμούς της πρώην εργαζόμενης απλώς στερούνται λογικής.
 
«Το επιχείρημα ότι εσκεμμένα προωθούμε περιεχόμενου που κάνει θυμωμένους τους ανθρώπους για το κέρδος είναι βαθιά παράλογο. Βγάζουμε χρήματα από διαφημίσεις και οι διαφημιστές διαρκώς μας λένε ότι δεν θέλουν τις διαφημίσεις τους δίπλα σε επιβλαβές ή οργισμένο περιεχόμενο», επισημαίνει μεταξύ άλλων.
 
 «Αν θέλαμε να αγνοήσουμε την έρευνα, γιατί να δημιουργήσουμε ένα ερευνητικό πρόγραμμα- κορυφαίο στη βιομηχανία- για να κατανοήσουμε αυτά τα σημαντικά ζητήματα; Αν δεν ενδιαφερόμασταν για την καταπολέμηση του επιβλαβούς περιεχομένου, γιατί να απασχολούμε τόσο περισσότερους ανθρώπους από κάθε άλλη εταιρεία στον τομέα μας που είναι αφοσιωμένοι σε αυτό; 
 
Αν θέλαμε να κρύψουμε τα αποτελέσματά μας, γιατί να υιοθετήσουμε ένα κορυφαίο επίπεδο διαφάνειας και αναφοράς για το τι κάνουμε; Και αν τα social media ήταν υπεύθυνα για την πόλωση της κοινωνίας όπως κάποιοι ισχυρίζονται, τότε γιατί βλέπουμε να αυξάνεται η πόλωση στις ΗΠΑ ενώ παραμένει αμετάβλητη ή μειώνεται σε πολλές χώρες με την ίδια βαριά χρήση των social media;» σημειώνει. 
 
 Ο Ζούκερμπεργκ έκανε αναφορά και στην καταγγελία της Χάουγκεν ότι η αλλαγή στους αλγορίθμους για το news feed που έκανε το Facebook to 2018 ενίσχυσαν το διχαστικό περιεχόμενο. 
 
«Αυτή η αλλαγή εμφάνισε λιγότερα viral βίντεο και περισσότερο περιεχόμενο από φίλους και συγγενείς. Το κάναμε γνωρίζοντας ότι θα σήμαινε πως ο κόσμος περνά λιγότερο χρόνο στο Facebook, αλλά αυτή η έρευνα έδειξε ότι είναι το σωστό για την ευημερία των ανθρώπων. Είναι αυτό κάτι που θα έκανε μία εταιρεία που είναι επικεντρωμένη στο να βάζει το κέρδος πάνω από τους ανθρώπους;», έγραψε σχετικά ο ιδρυτής της πλατφόρμας. 
 
Ο Ζούκερμπεργκ ανέφερε μεταξύ άλλων ότι είναι δύσκολο να διαβάζει κανείς κάτι που «διαστρεβλώνει τη δουλειά και τα κίνητρά μας». «Ενδιαφερόμαστε βαθιά για ζητήματα όπως η ασφάλεια, η ευημερία και η ψυχική υγεία», σημείωσε ακόμη. 

 

Πηγή: skai.gr