Σήμερα, το Νέο Volvo S60, η ριζικά ανανεωμένη νέα γενιά του μοντέλου που ψηφίστηκε «Αυτοκίνητο του 2011 για την Ελλάδα» και σηματοδότησε τη νέα εποχή για τη Volvo, είναι εδώ! Tα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στο δίκτυο της Volvo Car Hellas την ερχόμενη εβδομάδα. Ταυτόχρονα, ανακοινώνονται οι προτεινόμενες τιμές λιανικής για τις διάφορες εκδόσεις του αυτοκινήτου. Ξεκινάνε από 24.960 € για την βενζινοκίνητη έκδοση Τ3 1.6 και 25.960 € για την πετρελαιοκίνητη D2 1.6. Και οι δύο τιμές περιλαμβάνουν όφελος απόσυρσης και αφορούν στο πολύ πλούσιο – μολονότι εισαγωγικό – επίπεδο εξοπλισμού Optimum.
DESIGN
Στο εξωτερικό, το επανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα τονίζει εμφατικά την παρουσία του αυτοκινήτου στο δρόμο. Ιδιαίτερο ρόλο σε αυτό παίζει ο σχεδιασμός των νέων φωτιστικών σωμάτων. Οι οριζόντιες γραμμές που διασχίζουν τόσο το εμπρός όσο και το πίσω τμήμα είναι πλέον πιο έντονες. Σε συνδυασμό με λεπτομέρειες όπως η φαρδύτερη γρίλια, τα φώτα ημέρας και τα φλας τεχνολογίας LED, προσδίδουν ένα χαρακτηριστικό δυναμισμό. Σε αυτό συντελούν και οι νέες ζάντες αλουμινίου καθώς και η πληθώρα επιλογών. Χαρακτηριστικά, μπορεί κάποιος να επιλέξει ζάντες 19” αντί για 18”, χωρίς να αλλάξει το προφίλ του ελαστικού, που σημαίνει ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση χωρίς συμβιβασμό στην άνεση και την ποιότητα κύλισης!
Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια του εξωτερικού:
το κάλυμμα του ραντάρ στη γρίλια του S60 (για τα μοντέλα που διαθέτουν το Driver Support Pack) έχει μαύρη γυαλιστερή βαφή που το καθιστά πρακτικά αόρατο
Έχει αφαιρεθεί το πλαίσιο χρωμίου από τη γρίλια και το νέο, μεγαλύτερο σήμα δίνει μία πιο επιβλητική όψη στο αυτοκίνητο
Οι ενσωματωμένες απολήξεις της εξάτμισης, διαθέσιμες με τους περισσότερους κινητήρες, αποτελούν την οπτική και ουσιαστική συνέχεια των προηγμένων κινητήριων συστημάτων. Πέρα όμως από την σχεδιαστική πινελιά, οι εξατμίσεις αυτές αποτελούν και δείγμα σκανδιναβικής μηχανικής τελειότητας. Πώς όχι άλλωστε, αφού οι Σουηδοί μηχανικοί έπρεπε να δώσουν λύση στο γεγονός ότι το σύστημα εξάτμισης μεγαλώνει ακόμα και κατά 25 mm σε κατάσταση λειτουργίας, λόγω υψηλών θερμοκρασιών. Και το πέτυχαν, επιτυγχάνοντας άψογο εικαστικό αποτέλεσμα σε όλο το εύρος των θερμοκρασιών
Τα μέχρι τώρα εμφανή πιτσιλιστήρια νερού στο καπό του αυτοκινήτου, βρίσκονται πλέον κρυμμένα κάτω από αυτό, ψεκάζοντας νερό στο παρμπρίζ χωρίς να φαίνονται
Στο εσωτερικό, η επιτομή του σκανδιναβικού design είναι έντονη και παντού παρούσα. Εκφράζεται με τις πάμπολλες ανεπιτήδευτες επιφάνειες και την παντελή απουσία «φλύαρων» σχεδιαστικών επιλογών που κουράζουν αντί να προφέρουν κάτι. Η προσοχή στη λεπτομέρεια, η χρήση ακριβών και αυθεντικών υλικών (ξύλο, δέρμα κλπ.) και ο εύκολος χειρισμός όλων των λειτουργιών δίνουν μία κυρίαρχη αίσθηση στον οδηγό και δημιουργούν ένα μοναδικά άνετο περιβάλλον για τους επιβάτες. Πινελιές που διαφοροποιούν το νέο S60 από την προηγούμενη γενιά είναι οι νέες ξύλινες επενδύσεις, οι νέοι χρωματισμοί στις ταπετσαρίες, η νέα εσωτερική επένδυση της οροφής, οι μεταλλικές λεπτομέρειες στους αεραγωγούς του κλιματισμού και άλλα.
ΣΑΣΙ - ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ
Σίγουρα εντυπωσιάζει το γεγονός ότι το νέο S60 διατίθεται με επιλογή από τέσσερις διαφορετικούς τύπους σασί! Συγκεκριμένα, η standard επιλογή είναι το Dynamic. Αν κάποιος δίνει έμφαση στην άνεση μπορεί να επιλέξει χωρίς πρόσθετο κόστος το Touring. Διαθέσιμο επίσης το πολύ δημοφιλές και ιδιαίτερο Four-C (Continuously Controlled Chassis Concept), ενώ η R-Design έκδοση θα «πατάει» στο Lower Sport, που όπως δηλώνει το όνομά του είναι πιο χαμηλό σασί, με σπορ χαρακτηριστικά.
Υπάρχει μεγάλη γκάμα υπερτροφοδοτούμενων (turbo) κινητήρων που καλύπτουν μία ευρεία γκάμα απαιτήσεων. Όλοι δε συνδυάζονται με χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, έξι σχέσεων. Με σειρά ενδιαφέροντος για την Ελλάδα, οι πιο σημαντικοί κινητήρες είναι:
Ο πετρελαιοκινητήρας D2 των 1.600 κ.εκ. με 115 ίππους και 27,5 χιλιογραμμόμετρα ροπής. Με το χειροκίνητο κιβώτιο η μέση τυποποιημένη κατανάλωση είναι 3,9 λίτρα/100 χλμ. ενώ με το αυτόματο 4,1 λίτρα/100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να είναι αντίστοιχα 103 και 107 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Το σύστημα Start/Stop είναι standard για όλους τους συνδυασμούς.
Ο βενζινοκινητήρας των 1.600 κ.εκ. που είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, είτε την Τ3 που αποδίδει 150 ίππους είτε την Τ4 που αποδίδει 180 ίππους. Με το χειροκίνητο κιβώτιο η κατανάλωση στην Τ3 έκδοση είναι μόλις 5,8 λίτρα/100 χλμ. (με standard σύστημα Start/Stop) και στην Τ4 μόλις 6,4 λίτρα/100 χλμ. Με το αυτόματο κιβώτιο η κατανάλωση είναι 6,8 λίτρα/100 χλμ. τόσο για την Τ3 όσο και την Τ4 έκδοση (σε αυτό το συνδυασμό δεν υπάρχει σύστημα Start/Stop).
Σκανδιναβικό design με έντονο σπορ χαρακτήρα
Νέα πρωτοποριακά στοιχεία ενεργητικής ασφάλειας
Εξέχουσα ποιότητα υλικών και μοναδική προσοχή στη λεπτομέρεια
Κορυφαία κατανάλωση στην κατηγορία του, μόλις 3,9 λίτρα/100 χλμ. στη D2 έκδοση
Εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 μόλις 103 γρμ./χλμ. στη D2 έκδοση
Διαθέσιμος ο «τριπλός» ψηφιακός πίνακας οργάνων που πρωτολανσαρίστηκε στο V40
Νέα σπορ καθίσματα που συνδυάζουν μοναδική υποστήριξη και κορυφαία άνεση
Τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού: Optimum, Kinetic, Momentum, Summum
Τιμή εκκίνησης 24.960 € με όφελος απόσυρσης
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.