Piaggio X7 300 Εvo: Ευχρηστία, ευκολία στην οδήγηση

Έχοντας οδηγήσει το Χ7 στα 250 κυβικά, οδηγώντας αυτό στα 300 κυβικά θα σας κάνει να ψάχνετε αντιπροσωπεία για...ανταλλαγή. Γιατί η piaggio δεν το παρουσίασε απο την αρχή στα...300! Ο κυβισμός αυτός αποκτά πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ελληνική αγορά, αφού με ίδιο μέγεθος με των 250, προσφέρει καλύτερες επιδόσεις.

Ευχρηστία, ευκολία στην οδήγηση, χώροι κατηγορίας GT. Αυτά είναι τα δυνατά του όπλα. Στην έκδοση EVO, το X7 300 i.e. έχει εμπλουτιστεί με μεγάλο ανεμοθώρακα και ένα νέο προβολέα που εγγυάται τη μέγιστη ικανότητα οδήγησης σε όλες τις συνθήκες. Το τεπόζιτο, με χωρητικότητα 12lt., μπορεί να ανοιχθεί απευθείας από το τιμόνι. Μία ακόμα καινοτομία στην έκδοση EVO αποτελεί το immobilizer της σειράς των X7 Evo. Εφοδιασμένο με το νέο κινητήρα Piaggio Quasar 300 cc. Η μέγιστη ισχύς και ροπή επιτυγχάνονται σε χαμηλότερες στροφές, έχοντας ως αποτέλεσμα τη χαμηλότερη εκπομπή θορύβων και κατανάλωσης καυσίμου και τη μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση

Χωρίς να είναι μεγάλο σε διαστάσεις διαθέτει μεγάλους χώρους για οδηγό, συνεπιβάτη και πράγματα, ενώ ταυτόχρονα είναι ιδιαίτερα μαζεμένο όταν κινείται μέσα στην κίνηση, όσο ασφυκτική κι αν είναι. Η ποδιά και η ζελατίνα καλύπτουν έτσι όπως πρέπει τον αναβάτη, φροντίζοντας να κρατήσουν μακριά του αέρα, βροχή και κρύο, κάτι που συνεπάγεται απρόσκοπτη μετακίνηση στο 99% των αστικών περιστάσεων. H θέση οδήγησης χαρακτηρίζεται από εργονομία, ενώ πολύ καλή είναι και η κάλυψη από τον αέρα. Κάτω απο τη σέλα θα χωρέσετε ένα full face κράνος και αρκετά μικροπράγματα, όπως και στο ντουλαπάκι αριστερά απο το τιμόνι. Και βέβαια διαθέτει και τον απαραίτητο γάντζο κάτω απο το τιμόνι.

Ευέλικτο και compact, όπως πρέπει να είναι ένα σκούτερ για την πόλη αλλά ταυτόχρονα ασφαλές και σταθερό σαν ένα maxi σκούτερ. Το Piaggio X7, άξιος κληρονόμος της μεγάλης παράδοσης της Piaggio στα σκούτερ GT, αποτελεί την νέα πρόταση για την κατηγορία μεσαίου κυβισμού.

Ο κινητήρας είναι ο τετράχρονος, υγρόψυκτος Quasar 300cc και τροφοδοτείται με καύσιμο με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Ο μονός κύλινδρός του προσφέρει προβλέψιμη δύναμη και φθηνά service, ενώ οι τέσσερις βαλβίδες φροντίζουν για την στρωτή του λειτουργία και την οικονομία του καυσίμου. Μάλιστα η τελευταία μπορεί να φθάσει μέχρι τα 340km, καθώς το τεπόζιτο χωράει 12 λίτρα. Αυτό συμβαίνει καθώς, όπως συμβαίνει τον τελευταίο καιρό με τα scooter κυβισμού 300cc, η ιπποδύναμη έχει κρατηθεί στα ίδια επίπεδα με την έκδοση των 250cc, αλλά η ροπή έχει αυξηθεί στα 23Nm και αποδίδεται πιο χαμηλά, στις 6000 σ.α.λ., προσφέροντας περισσότερη εκμεταλλεύσιμη ισχύ και μεγαλύτερη ασφάλεια στο στενό αστικό περιβάλλον, όπου οι άμεσες επιταχύνσεις από στάση ή χαμηλές ταχύτητες είναι το ζητούμενο.

Η μάσκα έρχεται με ελαφρώς διαφοροποιημένα τα φωτιστικά σώματα, το φτερό είναι νέο, χαμηλότερο και πιο επιθετικό. Νέα είναι και η χειρολαβή του συνεπιβάτη, ενώ η μικρή σχάρα αυξήθηκε λίγο σε μέγεθος. Κατά τ? άλλα, παραμένει ίδιο με το 250.

Το X7 Evo 300 i.e. είναι το δυναμικό και ευκίνητο GT σκούτερ, ιδανικό για την καθημερινή μετακίνηση. Ευχρηστία, ευκολία στην οδήγηση, χώροι κατηγορίας GT. Αυτά είναι τα δυνατά του όπλα. Στην έκδοση EVO, το X7 300 i.e. έχει εμπλουτιστεί με μεγάλο ανεμοθώρακα και ένα νέο προβολέα που εγγυάται τη μέγιστη ικανότητα οδήγησης σε όλες τις συνθήκες. Το τεπόζιτο, με χωρητικότητα 12lt., μπορεί να ανοιχθεί απευθείας από το τιμόνι. Μία ακόμα καινοτομία στην έκδοση EVO αποτελεί το immobilizer της σειράς των X7 Evo. Εφοδιασμένο με το νέο κινητήρα Piaggio Quasar 300 cc. Η μέγιστη ισχύς και ροπή επιτυγχάνονται σε χαμηλότερες στροφές, έχοντας ως αποτέλεσμα τη χαμηλότερη εκπομπή θορύβων και κατανάλωσης καυσίμου και τη μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.

Το πλαίσιο έχει κατασκευαστεί από ατσάλινο διπλό σωληνωτό δικτύωμα και συμπληρώνεται από ισχυρό υδραυλικό πιρούνι διαμέτρου 35 χιλιοστών στο μπροστινό μέρος, ενώ στο πίσω μέρος, ο αιωρούμενος βραχίονας, που ολοκληρώνει τη μετάδοση κίνησης, διευθύνεται από δυο υδραυλικά αμορτισέρ, ρυθμιζόμενης προφόρτισης 4 θέσεων. Οι πεντάκτινοι τροχοί από ελαφρύ κράμα αλουμινίου κάνουν αμέσως το Piaggio X7 να ξεχωρίζει χάρη στις διαστάσεις τους (14 ιντσών ο μπροστινός και 13 ιντσών ο πίσω) και τα μεγάλα και σπορ ελαστικά (120/70 και 140/60). Το σύστημα πέδησης συμβάλλει σημαντικά στην ενεργητική ασφάλεια του Piaggio X7: τόσο το μπροστινό όσο και το πίσω φρένο έχουν δισκόφρενο διαμέτρου 260 και 240 χιλ. αντίστοιχα. Και στις δυο περιπτώσεις, οι ατσάλινοι δίσκοι συνδέονται με πλωτές διπίστονες δαγκάνες.

Η ισχύς 22,2 CV, αλλά με ροπή πλέον στα 23.8(Νm-rpm)προσδίδουν στο Piaggio X7 εξαιρετικά ομαλή λειτουργία, ενώ τα κορυφαία στην κατηγορία χαρακτηριστικά του το καθιστούν ιδανική λύση για την πόλη και μία πολύ καλή επιλογή για εκδρομές. Και όλα αυτά με 4.090ευρώ.
Πηγή: Νίκος Σάλτας - automoto@skai.gr