Πέθανε στις 6 Δεκεμβρίου σε ηλικία 78 ετών ο επικεφαλής αρχιτέκτονας NES και SNES Masayuki Uemura.
Το Famicom – το σύστημα που θα γινόταν το NES στον δυτικό κόσμο – ήταν το πνευματικό τέκνο του Uemura, ο οποίος εντάχθηκε στη Nintendo ως μηχανικός από τη Sharp το 1972, σε μια εποχή που εξερευνούσε διστακτικά τις δυνατότητες της ηλεκτρονικής ψυχαγωγίας.
Masayuki Uemura, Creator Of The NES And SNES, Has Passed Away https://t.co/c5B4mdTx3P #MasayukiUemura #NES #SNES pic.twitter.com/LG8tOe1nAk
— Nintendo Life (@nintendolife) December 9, 2021
Όταν δημιουργήθηκε το Nintendo R&D2, ο Uemura ανέλαβε την ευθύνη και έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη των συστημάτων «Color TV-Game» της Nintendo – την πρώτη δοκιμαστική «εισβολή» της εταιρείας στη σφαίρα των εγχώριων βιντεοπαιχνιδιών.
Ο Uemura ξεκίνησε να εργάζεται στο Famicom το 1981, μετά από απαίτηση του προέδρου της Nintendo, Hiroshi Yamauchi, να δημιουργήσει μια συσκευή ικανή να παίζει παιχνίδια arcade σε τηλεόραση.
Masayuki Uemura, the former lead architect of the NES and SNES, has passed away. He was one of the genius minds behind some of our best game memories. pic.twitter.com/KO43DIGuTt
— Archipel | アルシペル (@SailToArchipel) December 9, 2021
Οι συνδυασμένες πωλήσεις του Famicom και του δυτικού αντίστοιχου, του NES, ανήλθαν συνολικά σε 61,91 εκατομμύρια μονάδες – 20 εκατομμύρια από αυτές ήταν μόνο στην Ιαπωνία.
Η R&D2 δεν θα παράγει μόνο το Famicom αλλά και τον εξίσου αγαπημένο διάδοχό του, το SNES / Super Famicom.
Ασχολήθηκε επίσης με την ανάπτυξη του συστήματος δίσκων Famicom μόνο για την Ιαπωνία και του Super Famicom Satellaview, καθώς και του εμβληματικού NES Zapper.
Κατά τη διάρκεια της θητείας του στην εταιρεία, υπηρέτησε επίσης ως παραγωγός, συμπεριλαμβανομένων των Ice Climber, Clu Clu Land και μιας τριλογίας αθλητικών τίτλων: Soccer, Baseball και Golf.
Ο Uemura αποσύρθηκε από τη Nintendo το 2004 και έγινε καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Ritsumeikan στο Κιότο, το οποίο γνωστοποίησε τη θλιβερή είδηση του θανάτου του.
Μιλώντας στη Nintendo Life το 2020 κατά τη διάρκεια μιας σπάνιας επίσκεψης στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο Uemura είπε:
Η καλύτερη στιγμή που θυμάμαι ήταν όταν ολοκληρώσαμε την ανάπτυξη του Famicom. Τότε, δεν ξέραμε αν θα ήταν δημοφιλές ή όχι, αλλά το γεγονός ότι είμαστε σε θέση να ολοκληρώσουμε το προϊόν ήταν πολύ ικανοποιητικό. Αυτή ήταν η πρώτη αποστολή. για να βεβαιωθώ ότι έχω ολοκληρώσει την ανάπτυξη της συσκευής και το έκανα, οπότε ήμουν χαρούμενος.
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.