Νέο Honda Integra:Διλλήματα... τέλος!

Μοτοσυκλέτα ή scooter ; Δεν υπάρχει πλέον λόγος να μπείτε σε δίλλημα όταν μπορείτε να τα έχετε και τα δυο. Συνδυάζοντας όλα τα κορυφαία ποιοτικά χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών Honda αλλά και την αναμφισβήτητη πρακτικότητα των scooter το ΝΕΟ Honda INTEGRA ήρθε για να σας μαγέψει. Αποβάλλετε το άγχος της κίνησης των μεγαλουπόλεων, απολαύστε αξέχαστες εκδρομές και επιλέξτε στιλ για κάθε μετακίνηση

Σχεδιασμένο για να σας προσφέρει αυτό που δεν μπόρεσε να κατασκευάσει κανείς μέχρι σήμερα. Ενα μοναδικό concept που Θα αφήσει εποχή. Ενα ολοκληρωμένονο mega scooter , μια απολαυστική ευχάριστη μοτοσυκλέτα

Στην καρδιά του χτυπά ο νέος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 670 cc που είναι τοποθετημένος στο μπροστινό μέρος και ο οποίος σχεδιάστηκε με γνώμονα την οικονομία και την ευχρηστία. Η ροπή του ξεκινά από τις 800 στρ/λεπτό ενω μέγιστη απόδοση του στις 4750 στρ/λεπτό.

Όσο για την οικονομία καυσίμου οι αριθμοί είναι σχεδόν απίθανοι 3,6 lt / 100 km!!!



Με πλαίσιο, αναρτήσεις, ψαλίδι και αλυσίδα κίνησης μοτοσυκλέτας, δεν θυμίζει σε τίποτα τα
υπόλοιπα scooter της αγοράς. Από την άλλη το πάτωμα, ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα και το αυτόματο σειριακό κιβώτιο δεν μοιάζουν με καμία άλλη μοτοσυκλέτα.

Η εμφάνιση του αποπνέει την πολυτέλεια που έχει εφαρμοστεί σε κάθε εκατοστό του INTEGRA, ενω τα μοντέρνα πλήρως ψηφιακά όργανα και το αυτόματο σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) προσδίδουν τον αέρα της τεχνολογίας. Οι 17’’ αλουμινένιοι τροχοί και οι μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων εξασφαλίζουν άνεση και ασφάλεια σε κάθε διαδρομή. Σε αυτό συντελούν και τα κορυφαία συνδυασμένα φρένα C –ABS με τριπίστονη εμπρός δαγκάνα που διατίθενται στον standard εξοπλισμό.




Οι υψηλές του επιδόσεις και το εξαιρετικό κράτημα ανατρέπουν το ήπιο, αρμονικό σύνολο
Καθιστώντας το νέο INTEGRA ενα από τα πιό γρήγορα οχήματα μέσα α στην πόλη, ενω η
στακερότητα στισ πολύ υψηλές ταχύτητες ανοίγουν την προοπτική για μακρινά ξεκούραςτα ταξίδια. Η τιμή του στα 9.390ευρώ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: Υγρόψυκτος 4-χρονος, 1ΕΕΚ, 1-κύλινδρος, 670 κ.εκ.
Ισχύς: 51.8hp / 6.250 ς.α.λ.
Ροπή: 62 Nm / 4.750 ς.α.λ.
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
Χωρητικότητα καυσίμου: 14,1 λίτρα
Σύστημα ανάφλεξης: Ψηφιακό
Εκκίνηση: Μίζα
ΜετάδοΣη: αυτόματο / Σειριακό 6-ταχυτιτων διπλού συμπλέκτη
(DCT)

Τελική Μετάδοςη: Αλυσίδα
Πλαίσιο: Ατσάλινο σωληνωτό διαμαντιού
Διαστάσεις (ΜxΠxΤ): 2.195 x 790 x 1.440 χιλ.
Μεταξόνιο: 1.525 χιλ.
Υψος σέλας: 790 χιλ.
Απόσταση από το έδαφος: 135 χιλ.
Βάρος (πλήρες υγρών): 238 κιλά
Ανάρτηση εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλ.
Ανάρτηση πίσω: μόνο αμορτισέρρ τύπου Pro-Link
Τροχοί: Αλουμινένιοι χυτοί πολλών μπράτσων
Ελαστικό εμπρός: 120/70ZR17
Ελαστικό πίσω: 160/60ZR17
Φρένο εμπρός: Δίσκος 320 χιλ. (με C-ABS)
Φρένο πίσω: Δίσκος 240 χιλ. (με C- ABS)
Πηγή: skai.gr