ΚΑΙΡΟΣ

Νέο Honda CBR 600 F : Σύγχρονο, άνετο και οδηγείται εύκολα παντού

Το CBR600F από την πρώτη στιγμή που δημιουργήθηκε, το μακρινό 1987, αγαπήθηκε ιδιαίτερα, γιατί συνδύαζε με απόλυτα επιτυχημένο τρόπο τα σπορ με τα χρηστικά γονίδια. Το 2001 όμως, όταν και άρχισε η κατηγορία των 600 supersport να προσανατολίζεται αποκλειστικά στην πίστα, παρέδωσε σιγά σιγά (μέχρι και το 2003) τα σκήπτρα στον racing διάδοχό του, το CBR600RR.

Η Honda αποφάσισε όμως ότι ήρθε η στιγμή να ξαναβγάλει στην παραγωγή το CBR600F, ως μία μοτοσικλέτα που διαθέτει τόσο πολύπλευρο χαρακτήρα.

Η έκπληξη που προσφέρει αυτή η μοτοσυκλέτα είναι ο συνδυασμός των sport χαρακτηριστικών με τις τουριστικές διαθέσεις. Άλλωστε, οι δάφνες του παρελθόντος έχουν δείξει ότι παρά τον πιο ήπιο χαρακτήρα, ένα CBR 600 F μπορεί να πρωταγωνιστήσει ακόμη και σε συνθήκες αγώνων. Ο αναβάτης που θα επιλέξει το νέο CBR 600 F θα έχει εξασφαλισμένες επιδόσεις από ένα δυνατό κινητήρα αλλά και άνεση σε όλες τις συνθήκες με ένα ή δύο επιβαίνοντες. Η Honda φρόντισε να εξασφαλίσει πως το φετινό f μπορεί να προσφέρει ότι και ο προκάτοχος, σε ένα σύγχρονο πακέτο, με δυναμική και ευχρηστία. Και πάνω απ’ όλα, σε μία ελκυστική τιμή που να φέρει τις απαραίτητες πωλήσεις μιας και αυτό είναι το ζητούμενο για τις εταιρίες.

Tο νέο Honda CBR600F φορά τον κινητήρα του Hornet που αποδίδει 100hp στι12.000rpm και 6,52kgm ροπής στις 10.500rpm, με ένα βασικότατο πλεονέκτημα: είναι άνετο και οδηγείται εύκολα παντού, έχοντας βάρος 198kg.

O διαχωρισμός από το CBR600RR είναι σαφής και επιλέχθηκε το τετρακύλινδρο εν σειρά σύνολο του CB600F Hornet, που αποδίδει 100 ίππους από χαμηλά με ομαλή και γεμάτη καμπύλη σε όλη την κλίμακα των στροφών. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην επίτευξη χαμηλής κατανάλωσης. Επίσης από το Hornet χρησιμοποιήθηκε και το αλουμινένιο πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς, το οποίο φέρει τον κινητήρα ως ενεργό τμήμα του.

Από εκεί και πέρα η σχεδίαση του CBR600F ανατέθηκε στον Ιταλό Valerio Aiello, με γραμμές που κρατούν μία σύνδεση με την επιθετική εμφάνιση των supersport, αλλά δεν ξεχνούν και την κομψότητα του “F”. Το τιμόνι είναι τοποθετημένο ψηλά, η σέλα μεγαλύτερη και πιο άνετη για τους δύο επιβαίνοντες, το φαίρινγκ με την ζελατίνα προσφέρουν σωστή κάλυψη από τον αέρα και γενικώς όλα πάνω του στοχεύουν στην ολοκλήρωση της user friendly πλευράς του.

Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες με ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω. Το αλουμινένιο ψαλίδι συμβάλλει στην σωστή συμπεριφορά του συνόλου. Όσον αφορά στα φρένα, θα υπάρχει και έκδοση με ABS στην οποία συναντούμε και το συνδυασμένο σύστημα πέδησης της Honda.

Είναι ευέλικτο και σταθερό και κρύβει καλά τα κιλά του . Η θέση οδήγησης είναι άνετη και φιλική, μπορεί να σε κρατήσει πάνω της για αρκετή ώρα χωρίς να χρειαστείς διάλλειμα για ξεκούραση. Αυτό είναι και το σημαντικότερο ατού για μία τέτοιας χρήσης μοτοσυκλέτα.

Η προστασία από τον αέρα, για αναβάτες ύψους μέχρι 1,80 είναι ικανοποιητική, άλλωστε η Honda, αλλά και after market εταιρίες ως είθισται, παράγουν ψηλότερες ζελατίνες για τους πιο ψηλούς αναβάτες. Όμως, το σώμα κρύβεται καλά πίσω από το fering και μπορείς να οδηγήσεις σβέλτα, σαν σε μία μοτοσυκλέτα δρόμου. Χωρίς να έχει κάτι να ζηλέψει από τις RR, εκτός από την μετατόπιση του βάρους του αναβάτη μπροστά, μπορεί άνετα να στρίψει γρήγορα σε κάθε στροφή και να υποστηρίξει τα αρτικόλεξα CBR όποτε του ζητηθεί.

Το νέο CBR 600 F προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για απόλαυση σε καθημερινή χρήσ
η, αλλά και sport δυνατότητας σε ένα φιλικό πακέτο. Είναι σύγχρονο και με εξοπλισμό που θα σταθεί βράχος σε κάθε χρήση, αλλά δεν μπορεί να μπεί σε συγκριση σε απόδοση με το RR.

Εντούτοις, το νέο CBR 600 F είναι μία πολύ καλή και σύγχρονη μοτοσυκλέτα και απευθύνεται σε ένα κοινό που θέλει χρηστικές μοτοσυκλέτες.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας : 4T, 4K, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) : 599
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) : 100/12.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) : 6,5/10.500
Τροφοδοσία : Ηλ. Ψεκασμός PGM-FI
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) : ΔΑ
Βάρος (kg, γεμάτο) : ΔΑ
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος : Μονής ραχοκοκαλιάς, αλουμινίου
Αναρτήσεις Ε : Τηλ. Πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.) : 120
Αναρτήσεις Π : Αμορτισέρ
Διαδρομή : 128
Φρένα Ε (χλστ.) : 2Δ, 296
Φρένα Π (χλστ.) : Δ, 240
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε : 120/70-17
Ελαστικό Π : 180/55-17
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) : 2.150
Πλάτος (χλστ.) : 740
Μεταξόνιο (χλστ.) : 1.437
Ύψος σέλας (χλστ.) : 800
Τιμή: 9.780ευρώ
Πηγή: skai.gr