H έκδοση Terra περιλαμβάνει στο βασικό της εξοπλισμό ABS, αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, air condition, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος τιμόνι και ραδιοcd με mp3 player.
Η έκδοση Luna περιλαμβάνει επιπλέον της προηγούμενης αερόσακους τύπου κουρτίνα εμπρός και πίσω, αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού, κλιματισμό, ηλεκτρικούς καθρέπτες, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων και προβολείς ομίχλης.
Η έκδοση Sol διαθέτει επιπλέον ζάντες αλουμινίου και cruise control.
Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε εξ αρχής ως σεντάν και όχι σαν ένα πεντάθυρο χάτσμπακ στο οποίο προστέθηκε ένας τρίτος όγκος κάτι που γίνεται εύκολα αντιληπτό από τον τρόπο που συγχωνεύεται το πορτπαγκάζ με τις πίσω κολώνες του αμαξώματος.

Με τον επιλογέα ταχυτήτων και το χειρόφρενο έχουν έρθει σε πιό κλασικές θέσεις (στο Auris επιλογέας και χειρόφρενο έχουν τοποθετηθεί ψηλότερα στη κονσόλα).
Οι διαστάσεις του νέου Corolla είναι αυξημένες με το μήκος του αυτοκινήτου να βρίσκεται πλέον στα 4,54 μ., (+13 εκ.) το πλάτος στα 1,76 μ. (+5 εκ.), ενώ το ύψος και το μεταξόνιο έχουν παραμείνει στα ίδια επίπεδα με πριν στα 1,47 και 2,6 μ αντίστοιχα. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται τώρα στα 450 λίτρα.
Οι κινητήρες του νέου ιαπωνικού σεντάν είναι ο γνωστός των 1,4 λίτρων και 97 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. (ροπή 130 Nm/4.400 σ.α.λ.) και ένας νέος 1,6 λίτρων που αποδίδει 124 ίππους επίσης στις 6.000 σ.α.λ.(ροπή 157Nm/5.200 σ.α.λ.).
1,4 Terra Τιμή: 15.980
1.4 Luna Τιμή: 17.780
1.6 Terra Τιμή: 18.150
1.6 Luna Τιμή: 19.290
1.6 Luna Auto 5MMT Τιμή: 20.170
1.6 Sol Τιμή: 20.520
1.6 Sol Auto 5MMT Τιμή: 21.400
Με τον μικρότερο κινητήρα το αυτοκίνητο χρειάζεται 13 δεύτερα για τα πρώτα 100 χλμ/ώρα από στάση και η τελική του ανέρχεται στα 170 χλμ/ώρα.
Οι επιδόσεις είναι σαφώς καλύτερες με τον νέο 1.600σάρη, με το Dual VVTi, με τα 0100χλμ/ώρα να έρχονται σε 10.4 δεύτερα και την τελική να αγγίζει τα 195 χλμ/ώρα. Και τα δύο μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, ενώ ο μεγαλύτερος μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο σειριακό κιβώτιο.
Στα 1.400 κυβικά η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 6.7 λίτρα/100χλμ με το μεγαλύτερο μηχανικό σύνολο να χρειάζεται 6.9 λίτρα για την ίδια απόσταση.
Η ανάρτηση του νέου ιαπωνικού σεντάν έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί με στόχο τη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά χωρίς όμως αυτό να γίνεται εις βάρος της άνεσης. Μπροστά το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί γόνατα McPherson ενώ στο πίσω μέρος βρίσκεται ένας ημιάκαμπτος άξονας.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.