Βέβαια εδώ οφείλουμε να σημειώσουμε ότι η πρόταση χορηγίας του ΟΠΑΠ προς τη Super League αποτυπώνει την αλλαγή της εποχής. Το πέρασμα δηλαδή από την εποχή που ο ΟΠΑΠ ανήκε στο κράτος και έδινε ετήσιες χορηγίες άνω των 10 εκατομμυρίων ευρώ τον χρόνο –πολλές φορές προκειμένου να υλοποιούνται και υπουργικές επιθυμίες στο ποδόσφαιρο– στη σημερινή εποχή, όπου ο ΟΠΑΠ είναι ιδιωτικός και λειτουργεί με διαφορετικά κριτήρια.
Η πρόταση για τετραετή χορηγία με συνολικό αντίτιμο εννέα εκατομμυρίων ευρώ με τους φόρους, με όρους όπως η απαγόρευση διαφήμισης άλλης στοιχηματικής εταιρίας και με ποινές σε περίπτωση τέλεσης επεισοδίων ή διακοπής αγώνων, δεν έχει καμία σχέση με την εποχή των «παχιών αγελάδων» και δείχνει ότι το μόνο που κρατάει «όρθιο» το ποδοσφαιρικό προϊόν είναι τα χρήματα από την κεντρική διαχείριση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων.
Δείτε τα έγγραφα από την επάντηση της Taf Sports Marketing στην Λίγκα με ένα κλικ ΕΔΩ
Πηγή: soccerplus.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.