ΚΑΙΡΟΣ

Άπιαστος και στη Μόντσα ο Φερστάπεν, έγραψε ιστορία με τη 10η συνεχόμενη νίκη του

Ασταμάτητος Μαξ Φερστάπεν, είδε άνετα πρώτος την καρό σημαία και στην Μόντσα, κάνοντας παράλληλα ρεκόρ στην ιστορία της Formula 1 με τη δέκατη συνεχόμενη νίκη του

Απέδειξε για ακόμα μια φορά την ανωτερότητά του και πανηγύρισε ιστορική νίκη στη Μόντσα ο Φερστάπεν!

Παρότι εκκίνησε πίσω από τον Σάινθ, ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Red Bull κατάφερε να τον περάσει στον 15ο γύρο και δεν ξανακοίταξε πίσω, πανηγυρίζοντας τη 10η συνεχόμενη νίκη του, επίτευγμα που αποτελεί ρεκόρ στην ιστορία της Formula 1 (ο Φέτελ είχε πανηγυρίσει 9 διαδοχικές νίκες ως πιλότος της Red Bull)!

Πολύ καλή απόδοση και από τον Πέρεζ, ο οποίος ξεκίνησε τον αγώνα 5ος αλλά κατάφερε να περάσει τον Ράσελ και τις δύο Ferrari, χαρίζοντας το 1-2 στη Red Bull, ενώ ο Σάινθ ανέβηκε στο βάθρο, βγαίνοντας νικητής από άκρως συναρπαστική μάχη με τον Λεκλέρ στους τελευταίους γύρους!

Ο αγώνας ξεκίνησε με καθυστέρηση 20 λεπτών, αφού ο Τσουνόντα εγκατέλειψε με πρόβλημα στον κινητήρα του κατά τη διάρκεια του γύρου σχηματισμού και το μονοθέσιό έπρεπε να απομακρυνθεί, αφού βρισκόταν σε επικίνδυνο σημείο, πριν την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.

Όταν πια ήρθε η ώρα της εκκίνησης, ο Σάινθ έκανε πολύ καλό ξεκίνημα, διατηρώντας την πρωτοπορία, ενώ ο Ράσελ πίεσε, αλλά δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί την μέτρια εκκίνηση του Λεκλέρ, έτσι ώστε να του πάρει την 3η θέση. Ο Χάμιλτον έχασε μια θέση πέφτοντας 9ος, ενώ μία θέση έχασε και ο Αλόνσο, μένοντας 11ος. Παράλληλα, ο Άλμπον πέρασε τον Πιάστρι για την 6η θέση.

Ο Φερστάπεν δεν άργησε να πιέσει ασφυκτικά τον Σάινθ, με τον πιλότο της Ferrari να βγάζει τις … άμυνες και να παραμένει πρώτος. Παράλληλα, ο Λεκλέρ παρέμενε σε «απόσταση αναπνοής» από τον Ολλανδό, ενώ πιο πίσω ο Πέρεζ πίεζε τον Ράσελ προσπαθώντας να του πάρει την 4η θέση.

Τελικά, ο Φερστάπεν κατάφερε να προσπεράσει τον Σάινθ στον 15ο γύρο μετά από μια συναρπαστική μονομαχία, ενώ στον ίδιο γύρο ο Πέρεζ πήρε την 4η θέση από τον Ράσελ. Στον 20ό γύρο Φερστάπεν και Σάινθ μπήκαν στα pits για να αλλάξουν τα ελαστικά τους, με τους μηχανικούς της Ferrari να καθυστερούν, επιτρέποντας στον Ολλανδό να αυξήσει τη διαφορά τους στα 5’’.

Παράλληλα, ο Λεκλέρ πίεσε τον ομόσταυλό του, χωρίς όμως να μπορεί να του πάρει τη 2η θέση. Ο Πέρεζ βελτίωσε τον ρυθμό του και αφού γέμισε τους καθρέπτες του Λεκλέρ για αρκετούς γύρους, τελικά κατάφερε να τον περάσει στον 32ο γύρο, παίρνοντάς του την 3η θέση.


Με τον Φερστάπεν να έχει ξεφύγει, ο Πέρεζ πίεζε ασφυκτικά τον Σάινθ, καταφέρνοντας τελικά να του πάρει τη 2η θέση στον 46ο γύρο, ενώ στη συνέχεια Σάινθ και Λεκλέρ μας χάρισαν μια άκρως συναρπαστική μάχη για το βάθρο, με τον Ισπανό να αντέχει σε διαδοχικές επιθέσεις του Μονεγάσκου, καταφέρνοντας να τερματίζει τρίτος!

Ο επόμενος αγώνας για το πρωτάθλημα της Formula 1 είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί το τριήμερο 15-17 Σεπτεμβρίου, στη Σιγκαπούρη.

Αναλυτικά η τελική κατάταξη:

Πηγή: sport-fm.gr