Κλείσιμο

Όλγα Γεροβασίλη στον ΣΚΑΪ για δυστύχημα στα Τέμπη: Μιλάμε για λάθη του παρελθόντος και του παρόντος

Για την επιτροπή εμπειρογνωμόνων που ανακοινώθηκε χθες η κ. Γεροβασίλη είπε ότι «δεν μας ζητήθηκε να προτείνουμε εμπειρογνώμονα, μας είπαν τη δέχεστε την επιτροπή ή δεν τη δέχεστε».

Δεν είναι η στιγμή που θα γίνει ο απολογισμός, αυτά προφανώς θα γίνουν, είναι στιγμή πένθους και οδύνης, σπαραγμού για τις οικογένειες που έχασαν τα παιδιά τους, σπαραγμός για τη νεολαία που έχει υποστεί τις μνημονιακές πολιτικές της χρεοκοπημένης χώρας και την πανδημία για δύο χρόνια, μια νεολαία που χθες διαμαρτυρήθηκε σιωπηρά σε όλη τη χώρα σε συγκεντρώσεις που επέλεξε το κράτος και πάλι να επιτεθεί, δήλωσε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Όλγα Γεροβασίλη μιλώντας στην εκπομπή Καλημέρα με τον Γιώργο Αυτιά.

Είμαστε υποχρεωμένοι ως πολιτικό σύστημα αυτό το θυμό, το πένθος, την θλίψη και την οργή των νέων να τους πείσουμε να μετατραπεί σε θετική δράση, ως ενεργοί πολίτες αναλάβουν τις τύχες τους στα χέρια τους και να προχωρήσουν, πρόσθεσε η κ. Γεροβασίλη και συμπλήρωσε πως είναι μια νεολαία εξαιρετική που όμως την έχουμε απαξιωμένη στα σχολεία, στα πανεπιστήμια, στις εργασιακές σχέσεις από το 2010 με όσα δεινά επιβλήθηκαν στη χώρα μας εξατίας και προηγούμενων πολιτικών επιλογών.

Η κ. Γεροβασίλη είπε ότι μιλάμε για λάθη και του παρελθόντος και του παρόντος και πρόσθεσε ότι ο επιμερισμός θα βρεθεί.

«Είναι τυχαίο ότι από τη μεταπολιτευτική περίοδο δεν αναπτύχθηκαν στη χώρα μας τα σιδηροδρομικά δίκτυα ή είναι επιλογή; Γιατί έγινε η γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου χωρίς σιδηροδρομική γραμμή; Έγινε τυχαία ή είναι επιλογή καρτέλ;» αναρωτώθηκε η κ. Γεροβασίλη.

Αναφορικά με τη δαιδαλώδη διαδρομή των συμβάσεων είπε ότι δυο συμβάσεις παρελήφθησαν το 2015, η μία έρχεται από το 2007 που δεν υλοποιήθηκε γιατί δεν υπήρχε σηματοδότηση, και μία το 2014 για να γίνει η σηματοδότηση για να μπορεί να γίνει η πρώτη.

«Για να δουλέψει οποιοδήποτε σύστημα τηλεδιοίκησης χρειάζεται υποδομή για να την υποδεχτεί και το σύστημα. Επίσης πρέπει να ολοκληρωμένες οι υποδομές γαι να μπει πάνω το σύστημα» εξήγησε.

Πρόσθεσε ότι το 2015 παραλαμβάνουμε και βρίσκουμε τη σύμβαση του 2007 που δεν μπορεί να υλοποιηθεί, ταυτόχρονα όμως κάναμε την υποδομή που θα δεχθεί το σύστημα, έγιναν η διπλή γραμμή Αθηνα-Θεσσαλονίκη, έγιναν οι γέφυρες πάνω από τα ρήγματα και οι σήραγγες για να υποδεχτούν το σύστημα τηλεδιοίκησης.

«Το 2019 παραδώσαμε το σύστημα τηλεδιοίκησης στο 68% αλλά αν δεν είναι ολόκληρο το έργο δεν μπορεί να λειτουργήσει. Τον Οκτώβριο του 2019 έπρεπε να γίνει μια ακόμη σύμβαση τελευταία, αλλά η κυβέρνηση την υπέγραψε το 2021» συμπλήρωσε.

Παράλληλα, πρόσθεσε, απαξιώθηκε ο ΟΣΕ όλα αυτα τα χρόνια πριν από μας, από την περίοδο διακυβέρνησης Σαμαρά, με διευθύνοντα σύμβουλο «αυτόν που βάζουνε τώρα να ελέγξει τον εαυτό του σε μια επιτροπή που δεν είναι υπερκομματική».

Για την επιτροπή εμπειρογνωμόνων που ανακοινώθηκε χθες σχολίασε ότι «η κυβέρνηση είναι ελεγχόμενη, δεν ελέγχει» και πρόσθεσε ότι «δεν μας ζητήθηκε να προτείνουμε εμπειρογνώμονα, μας είπαν τη δέχεστε την επιτροπή ή δεν τη δέχεστε».

Η κ. Γεροβασίλη πρόσθεσε πως στον ΣΥΡΙΖΑ «δεν διστάζουμε να κάνουμε αυτοκριτική και ανοικτά».

Εξήγησε τέλος ότι επί ΣΥΡΙΖΑ ιδιωτικοποιήθηκε το μεταφορικό έργο, όλες οι υποδομές έμειναν στο ελληνικό κράτος. «Σήμερα κρίνεται το ελληνικό κράτος» είπε και εξήγησε ότι η πώληση ήταν υποχρεωτική από το τρίτο μνημόνιο και ήταν η μοναδική προσφορά.

Πηγή: skai.gr