«Είναι τα ίδια εγκαίνια με εκείνα της ... γρήγορης σιδηροδρομικής σύνδεσης, τον περασμένο Σεπτέμβριο, που έφεραν ένα τραίνο από την Ιταλία στην Έκθεση της Θεσσαλονίκης για να το δείχνουν για μία εβδομάδα. Όπως ... έφυγε το τραίνο αλλά παρέμεινε η ίδια σιδηροδρομική σύνδεση, έτσι και σήμερα που θα ξαναφύγει ο κος Τσίπρας, θα παραμείνει η Θεσσαλονίκη με άθλιες αστικές συγκοινωνίες, με σαραβαλιασμένα λεωφορεία, με μποτιλιαρισμένους δρόμους, με κατεστραμμένους εμπόρους και με κλειστά μαγαζιά στο εμπορικό κέντρο. Και φυσικά χωρίς ΜΕΤΡΟ» προσθέτει η Διοικούσα Επιτροπή της ΝΔ.
Παράλληλα κάνει λόγο για «λαϊκισμό στο μεγαλείο του» και τονίζει ότι οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης «θα συνεχίσουν να ταλαιπωρούνται και από πάνω να νιώθουν σαν να τους κοροϊδεύουν. Σαν να μην έχουν αξιοπρέπεια, να τους συμπεριφέρονται σαν ιθαγενείς, άλλοτε για να θαυμάσουν το βαγόνι, άλλοτε για να κατέβουν την κυλιόμενη σκάλα και να ... φανταστούν ότι πάνε με το ΜΕΤΡΟ».
«Κάλπη-κη φιέστα, με σοβαρό οικονομικό κόστος, στήνει σήμερα στη Θεσσαλονίκη ο Αλέξης Τσίπρας. Ένα μέρος από τον δήθεν έτοιμο σταθμό θα ξηλωθεί αμέσως μετά για να ολοκληρωθούν εργασίες που δεν έγιναν», αναφέρει σε δήλωσή του για τη σημερινή εκδήλωση στον σταθμό Σιντριβανίου του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρος Καλαφάτης.
«Το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης έχει σφραγίδα. Ξεκίνησε από την κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή. Προχώρησε με την κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά. Ταυτόχρονα εξασφαλίστηκε η επέκταση του προς την Καλαμαριά με πόρους προγράμματος του ΕΣΠΑ, του οποίου είχα ως αρμόδιος υπουργός την εποπτεία», αναφέρει ο βουλευτής της ΝΔ, επισημαίνοντας πως «παρά τις αρχικές αναστολές και καθυστερήσεις η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αναγκάστηκε να το συνεχίσει». «Δυστυχώς», προσθέτει ο κ. Καλαφάτης, «απομένουν άλλα 2 χρόνια για τα εγκαίνια».
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.