Ερωτηθείς δε, αν σκέφτηκε να παραιτηθεί μετά τις αντιδράσεις, απάντησε ότι «έδωσα μάχη για να βελτιωθεί η σύμβαση με την COSCO... Γιατί να παραιτηθώ;».
Όπως ανέφερε στο Mega, «το πρόβλημα ήταν πως από την επιστολή που έστειλε η COSCO ισχυριζόταν- κακώς κατά τη γνώμη μας- με λάθος μέθοδο και ύφος αλλά και με λάθος νομικά επιχειρήματα, ότι κάποιες ρυθμίσεις του κυρωτικού νόμου αντιστρατεύονται της σύμβασης παραχώρησης.»
Όπως ξεκαθάρισε ο Θοδωρής Δρίτσας, «το δικό μας σχέδιο προέβλεπε άλλο μοντέλο για το λιμάνι του Πειραιά», αναγνωρίζοντας όμως πως «η συμφωνία δίνει προοπτική στο λιμάνι.»
Συμπλήρωσε πως οι επισημάνεις που έθεσε η COSCO στην επιστολή εξετάστηκαν «στο πλαίσιο καλής πίστης», και όπου υπήρχε η δυνατότητα μιας επαναδιατύπωσης «που και την ουσία να μην την αλλάζει, και τις ενστάσεις να άρει αυτό συνέβη... Τίποτε λιγότερο και τίποτα περισσότερο».
Όπως δήλωσε ο υπουργός, το νομοσχέδιο «κύρωνε τη σύμβαση παραχώρησης που ήταν η ουσία της συμφωνίας με βάση την οποία είχε γίνει η διαγωνιστική διαδικασία» ενώ «η σύμβαση παραχώρησης είναι ένα κείμενο που δεν δέχεται καμία διαφοροποίηση και δεν αλλάζει ούτε μισή λέξη».
«Το ΤΑΙΠΕΔ όντως πήρε το κείμενο αυτό πριν κατατεθεί στην Βουλή...» τόνισε ακόμη, ενώ αποσαφήνισε πως «οι αλλαγές έγιναν από εμένα μαζί με την γενική γραμματεία της Κυβέρνησης».
Ερωτηθείς εξάλλου γιατί δεν βρίσκεται μαζί με την αποστολή του πρωθυπουργού στην Κίνα, διευκρίνισε ότι «στην Κίνα πήγαν οι υπουργοί που έχουν ώριμες συμφωνίες να υπογράψουν... Δεν θα πήγαινα για ταξίδι αναψυχής».
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.