ΚΑΙΡΟΣ

Πιο ποθητό το απαγορευμένο: Περιζήτητα τα περιβραχιόνια «One Love» μετά την απαγόρευσή τους από τη FIFA

Η εταιρεία που φτιάχνει τα περιβραχιόνια στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας, αναφέρει ότι εξαντλήθηκαν μετά την πώληση και αποστολή 10.000, ιδιαίτερα μέσα στις τελευταίες δύο εβδομάδες.

Είναι ίσως ένα ακόμη παράδειγμα του "νόμου" των ακούσιων συνεπειών. Τα περιβραχιόνια "One Love" που απαγορεύτηκαν από τη FIFA στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ ξαφνικά έγιναν περιζήτητα, καθώς το απαγορευμένο φαίνεται να είναι και πιο... ποθητό.

Τα περιβραχιόνια, που προορίζονταν να στείλουν στα γήπεδα του Παγκοσμίου Κυπέλλου ένα μήνυμα ανοχής, σύνδεσης και αντίθεσης σε όλες τις μορφές διακρίσεων, έχουν βρεθεί στο επίκεντρο παγκοσμίως από τότε που η FIFA απείλησε αρχηγούς ευρωπαϊκών ομάδων ότι θα τιμωρηθούν με κίτρινες κάρτες αν τα φορούσαν για να υποστηρίξουν μέλη της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας στο Κατάρ, όπου η ομοφυλοφιλία είναι παράνομη.

Τώρα η εταιρεία που φτιάχνει τα περιβραχιόνια στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας, αναφέρει ότι εξαντλήθηκαν μετά την πώληση και αποστολή 10.000, ιδιαίτερα μέσα στις τελευταίες δύο εβδομάδες.

«Η απότομη αύξηση ζήτησης έγινε στην πραγματικότητα λίγες μέρες πριν από την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου και σίγουρα με την ανακοίνωση της FIFA να απαγορεύσει σε αρχηγούς ποδοσφαιρικών ομάδων να φορέσουν αυτά τα περιβραχιόνια στο γήπεδο», δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής της Badge Direct BV, ο Ρόλαντ Χέρκενς σε συνέντευξη.

Η ζήτηση για τα περιβραχιόνια, τα οποία κυκλοφόρησαν αρχικά το 2020 ως μέρος μιας εκστρατείας κατά των αποκλεισμών από τη Βασιλική Ολλανδική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (KNVB), ήταν «έτσι κι έτσι» μέχρι το περασμένο καλοκαίρι, είπε ο Χέρκενς.

Το σχέδιο διαθέτει μια σημαία ουράνιου τόξου σε σχήμα καρδιάς με έναν αριθμό 1 στη μέση, που περιβάλλεται από το κείμενο "One Love" και στις δύο πλευρές και τη φράση "football connects" (το ποδόσφαιρο συνδέει) από κάτω.

Η εκστρατεία της KNVB ήταν ενάντια σε διακρίσεις λόγω φυλής, χρώματος δέρματος, σεξουαλικών προτιμήσεων, κουλτούρας, πίστης, εθνικότητας, φύλου, ηλικίας και «όλων των άλλων μορφών διακρίσεων».

Η αρχική ώθηση ήρθε όταν οι αρχηγοί των ποδοσφαιρικών ομάδων από το Βέλγιο, τη Δανία, την Αγγλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Νορβηγία, την Ουαλία, τη Σουηδία και την Ελβετία αποφάσισαν να τα χρησιμοποιήσουν.

Τώρα η ζήτηση έρχεται από όλο τον κόσμο από καταναλωτές που θέλουν «να έχουν το περιβραχιόνιο και να κάνουν μια δήλωση, μέχρι και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που μόλις παρήγγειλε 500 κομμάτια», είπε ο Χέρκενς.

Οι τιμές των περιβραχιονίων είναι ακριβώς πάνω από το κόστος κατασκευής, στα 4,99 ευρώ. Μια νέα παρτίδα 10.000 θα πωληθεί στο διαδικτυακό κατάστημα της KNVB και στο Voetbalshop.nl όταν γίνει διαθέσιμη.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ