Κλείσιμο

Παίρνει 30.000 δολάρια για να δίνει... ονόματα σε μωρά

Η ίδια η Taylor Humphrey παραδέχεται ότι το 2015 δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι θα την πλήρωναν για να βρίσκει ονόματα για μωρά. Όταν πριν από επτά χρόνια έφτιαξε τον λογαριασμό της στο Instagram «What’s in a baby name», έψαχνε απλά να μοιραστεί την αγάπη της για τα ονόματα, λέει. «Ποτέ δεν φαντάστηκα ότι η μανία μου με τα παράξενα ονόματα θα άνθιζε σε μία επιχείρηση που ευημερεί». 

Όμως σήμερα, πληρώνεται από 1.500 δολάρια έως και 30.000 δολάρια από γονείς που ψάχνουν το τέλειο όνομα για το μωρό τους. 

Η 33χρονη Νεοϋορκέζα προσφέρει λίστες από προτεινόμενα ονόματα με βάση τις απαντήσεις που δίνουν οι γονείς-πελάτες της σε ένα ερωτηματολόγιο. Αυτή η υπηρεσία κοστίζει 1.500 δολάρια (σχεδόν 1.400 ευρώ). 

Όμως, για 10.000 δολάρια (9.200 ευρώ), η Humphrey ερευνά το γενεαλογικό δέντρο μιας οικογένειας, ψάχνοντας πιο βαθιά για να βρει το τέλειο όνομα για το μωρό, φροντίζοντας ακόμα και να ταιριάζει με την τυχόν επιχειρηματική δραστηριότητα των γονιών. 

Μόνο τον τελευταίο χρόνο, έχει δώσει ονόματα σε περισσότερα από 100 μωρά και έχει καθοδηγήσει τους γονείς σε αυτή την διαδικασία. 

Όλα ξεκίνησαν από τον λογαριασμό της στο Instagram, με την Humphrey να αρχίζει να χρεώνει για τις υπηρεσίες της από το 2018, όταν είδε ότι υπήρχε μεγάλο ενδιαφέρον. 

«Ενώ είναι εύκολο να πει κανείς ότι ζω δίνοντας ονόματα στα μωρά του κόσμου, η δουλειά μου είναι πολύ βαθύτερη και διαφορετική από αυτό. Η δουλειά μου είναι να δίνω χώρο και να παρέχω την πνευματική, συναισθηματική και φυσική υποστήριξη για τους πελάτες μου, καθώς βιώνουν τη μεγάλη αλλαγή στη ζωή, του να γίνονται γονείς», λέει. 

«Ενώ προσφέρω την εξειδίκευσή μου στα ονόματα, η δουλειά που εστιάζει στο να στηρίξω τους γονείς που περιμένουν το παιδί τους και να τους οδηγήσω στο εσωτερικό μέρος της σοφίας και της διαίσθησής τους. Έχω χτίσει την επιχείρησή μου πάνω στην πεποίθηση ότι οι γονείς ήδη γνωρίζουν τη σωστή απάντηση, κάποιες φορές απλά χρειάζονται λίγη καθοδήγηση για να θυμηθούν τη γνώση που ήδη έχουν μέσα τους», εξηγεί. 

Πηγή: Money Review