Ο Τζάρεντ Λέτο λέει ότι δεν ενδιαφέρεται για την περιποίηση της επιδερμίδας, ενώ πουλάει κρέμα ματιών αξίας 97 δολαρίων. Το 2022, φαίνεται ότι είναι πιο πιθανό να δείτε μια διασημότητα να ανακοινώνει μια νέα σειρά ομορφιάς παρά να προωθεί την επόμενη ταινία της.
Μόνο φέτος, η Hailey Bieber, η Gwen Stefani, η Halsey, η Ciara και η Winnie Harlow έβγαλαν νέες μάρκες. Ωστόσο, δεν πρόκειται μόνο για γυναικείο… παιχνίδι. Τώρα και οι άνδρες θέλουν ένα κομμάτι της αγοράς των 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Την περασμένη εβδομάδα, ο Τζάρεντ Λέτο ανακοίνωσε το «Twentynine Palms», μια σειρά 11 τεμαχίων με προϊόντα φροντίδας δέρματος, σώματος και μαλλιών και για τα δύο φύλα. Αν και ο 50χρονος ηθοποιός έχει δηλώσει ότι ποτέ στο παρελθόν δεν είχε ασχοληθεί με προϊόντα ομορφιάς.
Ο Λέτο προστέθηκε στους Brad Pitt και Travis Barker, οι οποίοι λάνσαραν τις δικές τους αντίστοιχες σειρές τις τελευταίες εβδομάδες. Ο Μπραντ Πιτ ανέφερε ότι δημιούργησε τη σειρά «Le Domaine», εν μέρει, για να μιμηθεί την αυτοκρατορία Goop της πρώην του, Gwyneth Paltrow.
Και ο Barker, ο ντράμερ των Blink-182, με τατουάζ από την κορυφή ως τα νύχια και σύζυγος της Kourtney Kardashian έβγαλε μια σειρά από πέντε προϊόντα εμπλουτισμένα με CBD.
«Είναι όλα vegan. Είναι καλά», έγραψε ο ίδιος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάτω από μια ασπρόμαυρη φωτογραφία του χωρίς πουκάμισο, δαγκώνοντας ένα σωληνάριο του ορού για τα μάτια του αξίας 130 δολαρίων.
Μέρος του έξυπνου μάρκετινγκ αυτών των εμπορικών σημάτων περιλαμβάνει την ιδέα της δημιουργίας προϊόντων «χωρίς φύλο», που επεκτείνονται πέρα από ένα δυαδικό σύστημα. Είναι κάτι που είναι σύνηθες για το 2022, καθώς ο Harry Styles λανσάρει μια σειρά βερνικιών νυχιών και ο Lil Nas X μόλις ορίστηκε το πρόσωπο της YSL Beauty.
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.