Κλείσιμο

Jennifer Lopez: «Ανεβάζει» τη θερμοκρασία στα ύψη με την εμφάνισή της – Προωθεί τα νέα της κοκτέιλ φορώντας ένα μαγιό...

Ως προς το νέο της εγχείρημα, η σούπερ σταρ δέχθηκε έντονη κριτική από τους θαυμαστές της, καθώς, όπως έχει αποκαλύψει, δεν πίνει αλκοόλ 

Η Τζένιφερ Λόπεζ είναι μια καλλονή στα 53 της χρόνια. Η διάσημη τραγουδίστρια και ηθοποιός «ανέβασε» τη θερμοκρασία στα ύψη φορώντας ένα κίτρινο ολόσωμο μαγιό για να προωθήσει τη νέα σειρά κοκτέιλ «Delola». 

Η 53χρονη σούπερ σταρ «ανέβασε» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αρκετές φωτογραφίες με το ολόσωμο μαγιό της και οι θαυμαστές της την «αποθέωσαν», όπως ήταν λογικό. Μάλιστα, η ίδια έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησής της: «Το καλοκαίρι είναι επιτέλους εδώ! Delola είναι το επίσημο ποτό του καλοκαιριού... οπότε καθίστε αναπαυτικά, ανοίξτε ένα μπουκάλι, ρίξτε το πάνω σε πάγο και απολαύστε!». 

Η Τζένιφερ Λόπεζ

Το μαγιό που επέλεξε η Τζένιφερ Λόπεζ αναδείκνυε το ντεκολτέ και τους γοφούς της. Η ίδια ολοκλήρωσε την καλοκαιρινή της εμφάνιση με χρυσού κρίκους και ένα πολύχρωμο μαντίλι στο κεφάλι. 

Ως προς το νέο της εγχείρημα, η σούπερ σταρ δέχθηκε έντονη κριτική από τους θαυμαστές της, καθώς, όπως έχει παραδεχτεί, δεν πίνει αλκοόλ, ενώ και ο Μπεν Άφλεκ, ο σύζυγός της, έχει μιλήσει ανοιχτά για τη μάχη του με τον αλκοολισμό και την προσπάθειά του να παραμείνει νηφάλιος. 

Ωστόσο, η πρωταγωνίστρια του «Shotgun Wedding» δεν φάνηκε να επηρεάζεται από τις αντιδράσεις των θαυμαστών της γύρω από το αρχικό λανσάρισμα της μάρκας. Η μάρκα διαθέτει τις γεύσεις Bella Berry Spritz, Paloma Rosa Spritz και L'Orange Spritz.

Η Τζένιφερ Λόπεζ

«Ήθελα απλώς να δημιουργήσω κάτι με καλύτερη γεύση, καλύτερα συστατικά και κάτι που θα απολάμβανα να πίνω με τους φίλους και την οικογένειά μου. Και αυτό είναι η Delola», δήλωσε η τραγουδίστρια.

Συζητώντας για το λανσάρισμα του προϊόντος, η διάσημη τραγουδίστρια εξήγησε τους λόγους πίσω από την απόφασή της να δημιουργήσει τη δική της μάρκα κοκτέιλ. «Μου αρέσει να διασκεδάζω, να χαλαρώνω και να ξεκουράζομαι με τους φίλους μου, αλλά ποτέ δεν βρήκα ένα ποτό που να μου ταιριάζει. Αναζητούσα κάτι που θα μπορούσα να απολαύσω και θα ταίριαζε με τον προσεγμένο τρόπο που ζω τη ζωή μου», σημείωσε.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

«Όταν δεν το βρήκα, αποφάσισα να δημιουργήσω το Delola. Κάθε ένα από αυτά τα κοκτέιλ πωλείται σε ένα εμφιαλωμένο γυάλινο μπουκάλι. Ξεκίνησα αυτό το ταξίδι πριν από δύο χρόνια και είμαι τόσο ενθουσιασμένη που επιτέλους μοιράζομαι το Delola με τον κόσμο», πρόσθεσε η ίδια. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

Πηγή: skai.gr