Την αντιμετώπιση της βίας ανηλίκων θέτει ως βασική της προτεραιότητα η κυβέρνηση, η οποία ξεκινά μεγάλη καμπάνια για την αντιμετώπιση του φαινομένου.
Την Τρίτη (9/4), στις 11:00 το πρωί, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, θα παρουσιάσουν από το 3ο Γυμνάσιο Πολίχνης το σχέδιο της κυβέρνησης και την εθνική στρατηγική για την καταπολέμηση της βίας στα σχολεία, αλλά και του μπούλινγκ.
Οι παρεμβάσεις στις οποίες θα προβεί το υπουργείο Παιδείας θα είναι σε όλα τα επίπεδα. Μία από αυτές αφορά τη λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας καταγγελιών για περιστατικά εκφοβισμού στα σχολεία. Οι καταγγελίες στην πλατφόρμα θα είναι επώνυμες. Η χρήση της πλατφόρμας θα είναι αρκετά εύκολη. Θα υπάρχουν ερωτήσεις αλλά και πεδία που θα μπορούν οι καταγγέλλοντες να γράφουν αναλυτικά το περιστατικό που είτε είδαν ή βίωσαν. Σε πρώτο βαθμό θα αναλαμβάνει το σχολείο και αν τα περιστατικό κριθεί πολύ σοβαρό, τότε θα το διαχειρίζεται η διεύθυνση εκπαίδευσης, μια 4μελης επιτροπή η οποία θα αποτελείται από ψυχολόγο, κοινωνικό λειτουργό και δύο εκπαιδευτικούς.
Επίσης, αυστηροποιείται το πλαίσιο συνεπειών για τους μαθητές που κάνουν μπούλινγκ. Επανέρχεται η 5μερη αποβολή και ο διαχωρισμός των απουσιών σε αδικαιολόγητες και δικαιολογημένες 40 – 75. Γνωρίζουμε ότι θα ψηφιοποιηθεί το απουσιολόγιο, το βιβλίο ύλης και οι βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών έτσι ώστε να μπορούν οι γονείς να γνωρίζουν άνα πάσα στιγμή τι συμβαίνει στο σχολείο.
Στις περιπτώσεις μαθητών, οι οποίοι έχουν προκαλέσει υλικές ζημιές στο σχολείο τότε οι γονείς θα επιβαρύνονται οικονομικά για την κάλυψη του κόστους της επιδιόρθωσης.
Η χρήση κινητών τηλεφώνων στο σχολείο απαγορεύεται και σήμερα. Ωστόσο, όσοι μαθητές χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για να εκθέσουν συμμαθητές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα έρχονται αντιμέτωποι με την αυστηρότερη ποινή που είναι η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.