Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα ο ΣΕΤΕ αναθεώρησε τον αρχικό στόχο των 18,5 εκατομμύριων επισκεπτών στα 19 εκατομμύρια, κάτι που θα σημαίνει αύξηση κατά περίπου 6% σε σχέση με το 2013.
Στο πλαίσιο αυτό, η TUI Ελλάς αναμένει αύξηση των εισερχομένων τουριστών από το δίκτυό της, της τάξης του 10%.
Όπως χαρακτηριστικά λέει ο κ. Μαυρόπουλος «Στην TUI Ελλάς, η εικόνα των κρατήσεων που έχουμε στην διάθεση μας, τουλάχιστον στην παρούσα στιγμή, μας επιτρέπει να διατηρούμε την αισιοδοξία μας για την πορεία της φετινής τουριστικής περιόδου και την πρόβλεψη για αύξηση κατά περίπου 10%, φθάνοντας ή και ξεπερνώντας τα 2 εκατομμύρια επισκέπτες. Αυτό επιβεβαιώνει τις εντατικές προσπάθειες που κάνουμε για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού, κάτι για το οποίο, υπενθυμίζω, είχε δεσμευτεί και ο κ. Peter Long, o Διευθύνων Σύμβουλος της TUI Travel PLC, κατά τη συνάντηση του με τον κ. Πρωθυπουργό τον περασμένο Οκτώβριο στην Αθήνα. Αυτή η συνάντηση πιστοποίησε ότι η Ελλάδα ήταν και παραμένει ένας από τους σημαντικότερους προορισμούς της TUI παγκοσμίως και επιβεβαίωσε με τον καλύτερο τρόπο το κοινό όραμα και την μακροχρόνια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης που διατηρεί ο όμιλος μας με την Ελλάδα».
Όσον αφορά στην πορεία των επιμέρους αγορών, πολύ θετικά είναι τα μηνύματα από όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται ο όμιλος TUI, κυρίως από την Αγγλία, το Βέλγιο, την Αυστρία, την Ολλανδία και τις Σκανδιναβικές χώρες.
Η χώρα όμως που θα πρωταγωνιστήσει φέτος με διψήφια ποσοστά αύξησης κρατήσεων είναι η Γερμανία. Ο κ. Μαυρόπουλος τονίζει: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την εντυπωσιακή επιστροφή των Γερμανών επισκεπτών στη χώρα μας, δεδομένου ότι η Γερμανία αποτελεί μια εξαιρετικά σημαντική και σταθερή αγορά για τον ελληνικό τουρισμό. Αρκεί να αναλογιστούμε ότι από τα μέσα της δεκαετίας του 1990 μέχρι σήμερα επισκέπτονται τη χώρα μας κάθε χρόνο περισσότεροι από 2 εκατομμύρια Γερμανοί, το 16% των συνολικών ετήσιων εσόδων του ελληνικού τουρισμού προέρχεται από τους Γερμανούς επισκέπτες, ενώ μεγάλη είναι η σημασία αυτής της αγοράς για τους ελληνικούς προορισμούς ειδικά στους μήνες της χαμηλής περιόδου.
Στην εντυπωσιακή επιστροφή των Γερμανών επισκεπτών στη χώρα μας, η TUΙ διαδραμάτισε ένα σημαντικό ρόλο. Εργαστήκαμε σκληρά για την αντιστροφή του αρνητικού για τη χώρα μας κλίματος που επικρατούσε το 2012 στη Γερμανία, στηρίξαμε τον ελληνικό τουρισμό με επικοινωνιακές εκστρατείες στο γερμανικό τύπο, συνεχίσαμε να προβάλλουμε την Ελλάδα ως μια ασφαλής και φιλόξενη χώρα. Αναβαθμίσαμε τις υπηρεσίες μας στην Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα αυτές που προσφέρουμε στη γερμανική αγορά, ενώ δημιουργήσαμε νέα, διαφοροποιημένα προϊόντα προσαρμοσμένα στις σύγχρονες ανάγκες των γερμανών επισκεπτών. Εντείνουμε την προώθηση όλων των επί μέρους ενεργειών για την αξιοποίηση της δυναμικής από τη Γερμανική αγορά και είμαστε πεπεισμένοι ότι η Ελλάδα μπορεί να συγκαταλέγεται ανάμεσα στους ελκυστικότερους τουριστικούς προορισμούς στην επιλογή των Γερμανών, και όχι μόνο, ταξιδιωτών».Πηγή: Νίκος Φιλιππίδης
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.