Η ιδέα ξεκίνησε, έτσι απλά, από μερικά νέα παιδιά και μέσα σε λίγους μήνες έγινε πραγματικότητα με χρήματα που συγκεντρώθηκαν αποκλειστικά και μόνο από ιδιωτικές χορηγίες απλών πολιτών. Στόχος ήταν το αληθινό "πρόσωπο" της Ελλάδας να δεσπόζει σε ένα από τα πλέον τουριστικά και πολυσύχναστα σημεία του πλανήτη σε αντιδιαστολή με τη στρεβλή εικόνα που έχει δημιουργηθεί για τη χώρα μας το τελευταίο διάστημα στα διεθνή ΜΜΕ από εικόνες καταστροφών, βανδαλισμών, καταλήψεων, αναστολής λειτουργίας αρχαιολογικών χώρων. Εικόνων αποκρουστικών για τον μέσο εν δυνάμει ξένο επισκέπτη.
Από χθες η "φιλόξενη" και "πραγματική Ελλάδα προβάλλεται για 60 δευτερόλεπτα, ανά 4 λεπτά, 24 ώρες το 24ωρο με την παρέα των νέων παιδιών που έστησαν αυτήν την διεθνή καμπάνια να μας υπενθυμίζουν τη σημασία για τη χώρα μας να επενδύει σε αυτό που θεωρείται η προμετωπίδα της ανάπτυξης της οικονομία: τον ελληνικό τουρισμό. Ο ΣΚΑΪ βρέθηκε χθες στη Νέα Υόρκη στηρίζοντας την καμπάνια UP Greek Tourism και μεταφέροντας τον ελληνικό "παλμό" που χτυπούσε στο κέντρο της Times Square. Δείτε εδώ http://www.skai.gr/player/tv/?mmid=226463 το video από το χθεσινό κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ.
Πηγή: Του ανταποκριτή του ΣΚΑΪ, Θάνου Δημάδη
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.