Τα εν λόγω συστήματα είναι της Siemens και όπως εξήγησε ο κ. Μαγκριώτης, οι συμβάσεις με τη γερμανική εταιρία επανελέγχονται και θα υπογραφούν σύντομα από την Αττικό Μετρό, προκειμένου να τεθούν σε δημόσια διαβούλευση στη Βουλή και να υπογραφούν από την κυβέρνηση.
Υπενθυμίζεται ότι το σκάνδαλο Siemens, το οποίο και επισήμως έκλεισε σε επίπεδο πολιτικής διερεύνησης έκλεισε, «πάγωσε» κάθε σχέση του δημοσίου με τη γερμανική εταιρεία με αποτέλεσμα να μην υπογράφεται από το υπουργείο Μεταφορών η σύμβαση για την τοποθέτηση του συστήματος που είναι απαραίτητο για την ασφαλή λειτουργία του δικτύου.
Αν δεν λειτουργήσουν οι επεκτάσεις μέσα στις προθεσμίες οι νέοι σταθμοί κινδυνεύουν να απενταχθούν από τα Κοινοτικά Προγράµµατα και να χαθούν από τη χρηµατοδότηση 374 εκατ.€.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.