Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του μετρό Άλσος Βεϊκου-Γουδή

Ολοκληρώθηκε σήμερα η διαδικασία υποβολής των τεχνικών και οικονομικών προσφορών για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό, Άλσος Βεϊκου-Γουδή.

Όπως ανακοινώθηκε, στη σημερινή διαδικασία προσήλθαν τα σχήματα, τα οποία είχαν προεπιλεγεί κατά την πρώτη φάση του διαγωνισμού. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα εξής σχήματα, με βάση τη σειρά υποβολής των προσφορών:

1. ΤΕΡΝΑ ΑΕ - VINCI-SIEMENS AG «TVS»

2. J+P ΑΒΑΞ ΑΕ - GHELLA SpA - ALSTOM TRANSPORT SA

3. ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ - ANSALDO STP SpA - HITACHI RAIL ITALY SPA

Η υποβολή των προσφορών αποτελεί ένα σημαντικό στάδιο στην πορεία υλοποίησης της γραμμής 4 του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου της Αθήνας, του μεγαλύτερου έργου υποδομής που εκτελείται αυτήν τη στιγμή στην ΕΕ, προϋπολογισμού δημοπράτησης για το πρώτο τμήμα 1.510.000.000 ευρώ.

Το τρέχον Σχέδιο Ανάπτυξης Γραμμών Μετρό Αθήνας περιλαμβάνει τη Γραμμή 4 του Μετρό, Άλσος Βεΐκου-Ευαγγελισμός-Φάρος-Μαρούσι, με τις επεκτάσεις της (α) προς Βύρωνα/Άνω Ηλιούπολη και (β) προς Πετρούπολη και Εθνική Οδό.

Η Γραμμή 4, σχήματος «U», αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ, περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και αποτελείται από πέντε επιμέρους διακριτά τμήματα, Α, Β, Γ, Δ και Ε:

Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς)
Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)
Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)
Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,5 χλμ και 6 σταθμούς)
Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)



Πηγή: skai.gr