Σκρέκας προς σούπερ μάρκετ: Τα μέτρα για διασφάλιση προσιτών τιμών θα γίνουν με κανόνες και διαφάνεια

Τα σούπερ μάρκετ θα είναι υπεύθυνα για την τοποθέτηση της ειδικής σήμανσης στο ράφι, η οποία θα ενημερώνει το καταναλωτή ότι το συγκεκριμένο προϊόν έχει μείωση τιμής κατά τουλάχιστον 5%, για χρονικό διάστημα κατ' ελάχιστον 6 μηνών

Συνάντηση ενημέρωσης για τα νέα μέτρα που προωθούνται στην αγορά στη μάχη κατά της ακρίβειας και τις πληθωριστικές πιέσεις είχε, χθες το απόγευμα, ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας και ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, με την Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας.

Ο υπουργός υπογράμμισε, μιλώντας στους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ ότι η πολιτεία, εγγυάται πως «όλα αυτά θα πραγματοποιηθούν με κανόνες που τονώνουν τον ανταγωνισμό, αυξάνουν τη διαφάνεια και διασφαλίζουν προσιτές τιμές προϊόντων για τους καταναλωτές».

Στο πλαίσιο των νέων παρεμβάσεων της κυβέρνησης για την προστασία των καταναλωτών ζητήθηκε από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ:

  • Να αποστείλουν πρόσφατα αρχεία τιμών προϊόντων μέχρι και τις 20/09/2023.
  • Να κοινοποιούν στο υπουργείο Ανάπτυξης τους τιμοκαταλόγους των προμηθευτών όταν υπάρχει οποιαδήποτε μεταβολή στην τιμή αγοράς σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα.
  • Να κοινοποιούν ημερησίως στο υπουργείο Ανάπτυξης τις τιμές λιανικής στα βασικότερα φρούτα και λαχανικά.

Επιπρόσθετα, διευκρινίστηκε ότι τα σούπερ μάρκετ θα είναι υπεύθυνα για την τοποθέτηση της ειδικής σήμανσης στο ράφι, η οποία θα ενημερώνει το καταναλωτή ότι το συγκεκριμένο προϊόν έχει μείωση τιμής κατά τουλάχιστον 5%, για χρονικό διάστημα κατ' ελάχιστον 6 μηνών.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, δήλωσε: «Σε αυτή τη μάχη πρέπει να είμαστε όλοι μαζί. Βασική προτεραιότητα της Κυβέρνησής μας και του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη είναι η στήριξη των πολιτών απέναντι στη δυσβάσταχτη ακρίβεια. Είναι αναγκαίο να το αντιληφθούν και οι εταιρείες πώλησης προϊόντων απαραίτητων για τη διαβίωση του νοικοκυριού και, με αίσθημα ευθύνης και κοινωνικής συνείδησης, να σταθούν δίπλα στην ελληνική οικογένεια. Και, βέβαια, δεν είναι μόνο θέμα ηθικής και αλληλεγγύης αλλά και επιχειρηματικής βιωσιμότητας. Αυτό τον κάβο πρέπει να τον περάσουμε όλοι μαζί. Από την πλευρά της πολιτείας, εγγυόμαστε ότι όλα αυτά θα πραγματοποιηθούν με κανόνες που τονώνουν τον ανταγωνισμό, αυξάνουν τη διαφάνεια και διασφαλίζουν προσιτές τιμές προϊόντων για τους καταναλωτές».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ