Κλείσιμο

Σκρέκας στον ΣΚΑΪ 100,3: Στο καλάθι του νοικοκυριού 70 κωδικοί προϊόντων έκαναν σχεδόν το 5% του συνολικού τζίρου των αλυσίδων

Ο υπουργός προανήγγειλε βελτιώσεις στην πλατφόρμα του e-katanalotis επισημαίνοντας ότι μέχρι το τέλος του χρόνου, στόχος είναι ο καταναλωτής να μπορεί να βρει εκτός από το πιο φθηνό προϊόν και σε ποιο σούπερ- μάρκετ αυτό πωλείται

«Το καλάθι του νοικοκυριού συνεχίζει, με επιτυχία. 70 κωδικοί προϊόντων έκαναν σχεδόν το 5% του συνολικού τζίρου των αλυσίδων. Εμείς, προχωρούμε ένα βήμα παραπέρα, βάζοντας ένα ακριβό επώνυμο ή και μεσαίας κατηγορίας προϊόν, να συμμετέχει στην κατηγορία μόνιμης μείωσης τιμής»,  ανέφερε στον ΣΚΑΪ 100,3  ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας.

Ο υπουργός προανήγγειλε βελτιώσεις στην πλατφόρμα του e-katanalotis επισημαίνοντας ότι μέχρι το τέλος του χρόνου, στόχος είναι ο καταναλωτής να μπορεί να βρει εκτός από το πιο φθηνό προϊόν και σε ποιο σούπερ- μάρκετ αυτό πωλείται.

«Ο πληθωρισμός δεν είναι εθνικό φαινόμενο και δεν μπορεί εύκολα να αντιμετωπιστεί από μία μόνο χώρα. Στο μεγαλύτερο βαθμό του είναι εισαγόμενος», ανέφερε ο κ. Σκρέκας, επισημαίνοντας ότι τα μέτρα που έχουν ήδη ληφθεί φαίνεται να αποδίδουν, δεδομένου ότι η Ελλάδα έχει τον τρίτο χαμηλότερο πληθωρισμό στην Ευρώπη.
 

Πηγή: skai.gr