«Το καλάθι του νοικοκυριού συνεχίζει, με επιτυχία. 70 κωδικοί προϊόντων έκαναν σχεδόν το 5% του συνολικού τζίρου των αλυσίδων. Εμείς, προχωρούμε ένα βήμα παραπέρα, βάζοντας ένα ακριβό επώνυμο ή και μεσαίας κατηγορίας προϊόν, να συμμετέχει στην κατηγορία μόνιμης μείωσης τιμής», ανέφερε στον ΣΚΑΪ 100,3 ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας.
Ο υπουργός προανήγγειλε βελτιώσεις στην πλατφόρμα του e-katanalotis επισημαίνοντας ότι μέχρι το τέλος του χρόνου, στόχος είναι ο καταναλωτής να μπορεί να βρει εκτός από το πιο φθηνό προϊόν και σε ποιο σούπερ- μάρκετ αυτό πωλείται.
«Ο πληθωρισμός δεν είναι εθνικό φαινόμενο και δεν μπορεί εύκολα να αντιμετωπιστεί από μία μόνο χώρα. Στο μεγαλύτερο βαθμό του είναι εισαγόμενος», ανέφερε ο κ. Σκρέκας, επισημαίνοντας ότι τα μέτρα που έχουν ήδη ληφθεί φαίνεται να αποδίδουν, δεδομένου ότι η Ελλάδα έχει τον τρίτο χαμηλότερο πληθωρισμό στην Ευρώπη.
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.